Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kniiiipe og dra. Og hun har skarpe negler. Auau!!Jeg må flire... Lillemor på snart 6 mnd ligger å masserer matfatet sitt når vi ammer. Sånn skikkeligKnar og styrer. Har også fått for seg at hun skal holde i den andre vorta enn den hun spiser av :-O Grusomt vondt når hun klyper til.
Hva handler den om?London has fallen
Takk søte duFlink du![]()
Sharknado 4..Hva skal du se?
Bre noen få dagen igjenKribler så enormt i hendene etter å sy at jeg blir gærnenta må jeg vente til 9 august før pakken min kommer med det jeg trenger!
![]()
Jaaa!Kniiiipe og dra. Og hun har skarpe negler. Auau!!
Ja, har tatt av tøyet på bilsete og vippestol da. Like greit å få vasket det egentlig og vurderer å vaske stellebordet idag eller imorgen, hvert på en låve og div siden den ble brukt sistGodt med avslapning ettersom så mye du hadde gjort idag da![]()
Takk. Bestemte meg for å satse skikkelig på denne hobbybedriften. Så nå venter jeg på masse stoff i posten så jeg kan lage nydelige babynest til små skatter![]()
Ja er detDeilig å få sånt i orden![]()
Venter på ny sofa her også.... men den kommer ikke før rundt den 25. Skulle kjøpt oss en ekstra bil vi ogsåSkal jo feire bursdager nesteuke også
Ny sofa kommer
Må se på bil
Jo veldig trett men bare skriker.. fikk melding av de vi var på tur med i helgen, deres minste har fått 4.barnesykdommen... mulig det er det som brygger her ogsåEr hun ikke trøtt ?
Norn skur måtte jo komme.. da får man strikket litt istedeKrysser fingre for det![]()
Lykke tilI morgen er det mannens suprise partygleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan avmen det skal nok gå bra
![]()
Han blir nok så glad5 dager til kb fyller år. Gleder meg sånn til å gi han gaven
Ånei, så kjedelig snuppaMuskelsmerter i hele kroppen. Skal til nevrolog i oktober.
Hatt det ca 10 år av og på. Men siste 2 årene konstant. Enda verre siden LJ kom.
Imens går jeg på medisiner mot rastløse ben. Legen mener det ikke er det siden jeg har så store smerter døgnet rundt i så ung alder. Så han vil utrede videre. Men medisinene gir og så bivirkninger:/ han ringer meg idag for fjerde uke på rad for å høre virkningen ettersom vi har økt ant tabl hver uke. Denne uken har vært ekstra ille. Men nye smertepunkter. Så vet ikke helt hva som skjer nå
Han var hos legen i dag og fikk beskjed om å gå ned i vektNår det er så ille er det kanskje ikke så dumt
Jeg tenkte på deg iallefallHehe, da så du meg nok ikke, for jeg er veldig sjelden på kaia![]()
Hehe, hvordan var hun når du kom hjem?Så godt daH var hjemme med LJ hele forrige uke mens jeg jobbs hver dag. De stooorkosa seg
jeg var visst ikke såå viktig lengre sålenge pappaen var der
![]()
Det tror jeg det vil gjøreUff, så ekkelt da?!
Håper det hjelper!
Greit å være ferdig med det om ikke annetJaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for![]()
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosanesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet
![]()