Skravletråd August 2016

Kribler så enormt i hendene etter å sy at jeg blir gærn :p enta må jeg vente til 9 august før pakken min kommer med det jeg trenger!:(

Jeg må flire... Lillemor på snart 6 mnd ligger å masserer matfatet sitt når vi ammer. Sånn skikkelig :-P Knar og styrer. Har også fått for seg at hun skal holde i den andre vorta enn den hun spiser av :-O Grusomt vondt når hun klyper til.
Kniiiipe og dra. Og hun har skarpe negler. Auau!!

Godt med avslapning ettersom så mye du hadde gjort idag da ;)

Takk. Bestemte meg for å satse skikkelig på denne hobbybedriften. Så nå venter jeg på masse stoff i posten så jeg kan lage nydelige babynest til små skatter :D
Ja, har tatt av tøyet på bilsete og vippestol da. Like greit å få vasket det egentlig og vurderer å vaske stellebordet idag eller imorgen, hvert på en låve og div siden den ble brukt sist ;)

Blir spennende å se om du får mange bestillinger da :D

I morgen er det mannens suprise party :D gleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan av :p men det skal nok gå bra :)
Lykke til :))

Muskelsmerter i hele kroppen. Skal til nevrolog i oktober.

Hatt det ca 10 år av og på. Men siste 2 årene konstant. Enda verre siden LJ kom.

Imens går jeg på medisiner mot rastløse ben. Legen mener det ikke er det siden jeg har så store smerter døgnet rundt i så ung alder. Så han vil utrede videre. Men medisinene gir og så bivirkninger:/ han ringer meg idag for fjerde uke på rad for å høre virkningen ettersom vi har økt ant tabl hver uke. Denne uken har vært ekstra ille. Men nye smertepunkter. Så vet ikke helt hva som skjer nå
Ånei, så kjedelig snuppa :( liker ikke at du skal plages sånn ♡

Så godt da:D H var hjemme med LJ hele forrige uke mens jeg jobbs hver dag. De stooorkosa seg :) jeg var visst ikke såå viktig lengre sålenge pappaen var der :p
Hehe, hvordan var hun når du kom hjem? :)

Jaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for ;)
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosa :p nesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet :)
Greit å være ferdig med det om ikke annet :p

Back
Topp