Skravletråd August 2016

Veldig! Hun storkoser seg med pappa, hun som alltid har vært så avhengig av meg begynner å bli like avhengig av pappa ;)
Så godt da:D H var hjemme med LJ hele forrige uke mens jeg jobbs hver dag. De stooorkosa seg :) jeg var visst ikke såå viktig lengre sålenge pappaen var der :p

Vi skal ut å handle, og så skal jeg gjøre et forsøk på å rydde i klærne til vesla. Hva skal du ha på Biltema ?
Må ha skjermbeskyttelse til mobilen :) lille frøkna bestemte seg for å dra den bortover flisgulvet :p kan tro jeg var letta da jeg oppdaga at jeg hadde skjermbeskyttelse :p

Aah! Rydde i barneklær begynte jeg på i går :p tror ikke jeg kom så langt.

Huff å nei!

Syns det holder lenge med rosa seng om det er hva jentungen vil ha ;)
Så på jollyroom at de hadde junior seng med sofia den første motiv. Lille er jo bare 1 år ennå. Men skulle ikke forundre meg om gubben skaffer sånn til henne neste år :p hun ELSKER sofia :o

Så moro :) jeg ga opp det spillet jeg :p men mannen er veldig aktiv :) han snakker om det i søvne :p catcha han i natt da han mumlet "snorlax" :p
Ha ha:D

Oi, håper det gikk fint med den?!:eek:
Jada :) gikk bra. Sender mannen til biltema siden han først er ute :)
Koster ikke så mye den skjermbeskyttelsen, 36kr :p pleier alltid å kjøpe 2-3 stk å ha i backup. Men nå var det tomt i heimen ;)

Så på jollyroom at de hadde junior seng med sofia den første motiv. Lille er jo bare 1 år ennå. Men skulle ikke forundre meg om gubben skaffer sånn til henne neste år :p hun ELSKER sofia :o
Jaja om hun elsker Sofia neste år da ;)
Vi fikk tak i brukt mammut seng fra ikea til snuppa.
Kjøpte veggord med navn (i Disney skrift, lilla) og sommerfugler som er på senga og syns det er nok :p

Blæ. Gikk litt fort i svingene med siste runde klesvask med arvetøy.

Frem med klær og lapper.
(bhg har nesten lært at navnet til tanta hennes er hennes klær da ;-))
Haha... men det er jo kjekt :) her skal frøkena være med bestemor på ferie i dag. Sitter allerede klar med sekken på:D hun kommer rundt 15 :)

Jaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for ;)
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosa :p nesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet :)

Back
Topp