Så godt daVeldig! Hun storkoser seg med pappa, hun som alltid har vært så avhengig av meg begynner å bli like avhengig av pappa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt daVeldig! Hun storkoser seg med pappa, hun som alltid har vært så avhengig av meg begynner å bli like avhengig av pappa![]()
Vi skal ut å handle, og så skal jeg gjøre et forsøk på å rydde i klærne til vesla. Hva skal du ha på Biltema ?God morgenhva bringer dagen? Jeg må vist en tur på biltema
![]()
Er på et kjøpesenter og koser meg med en is og samler baller til pokemonGod morgenhva bringer dagen? Jeg må vist en tur på biltema
![]()
Har du kjøpt noe fint?5 dager til kb fyller år. Gleder meg sånn til å gi han gaven
Må ha skjermbeskyttelse til mobilenVi skal ut å handle, og så skal jeg gjøre et forsøk på å rydde i klærne til vesla. Hva skal du ha på Biltema ?
Så moroEr på et kjøpesenter og koser meg med en is og samler baller til pokemon![]()
Så på jollyroom at de hadde junior seng med sofia den første motiv. Lille er jo bare 1 år ennå. Men skulle ikke forundre meg om gubben skaffer sånn til henne neste årHuff å nei!
Syns det holder lenge med rosa seng om det er hva jentungen vil ha![]()
Ha haSå morojeg ga opp det spillet jeg
men mannen er veldig aktiv
han snakker om det i søvne
catcha han i natt da han mumlet "snorlax"
![]()
Han får billett til kamp med favorittlaget barcelona og turen ditHar du kjøpt noe fint?
Det har jeg aldri problemer medMen jeg vet faktisk ikke hva jeg skal kjøpe for dem
Og da blir det sikkert bare noe kjedelig.
Oi, håper det gikk fint med den?!God morgen søtajaaa hoho endelig fredag
lille dro mobilen min bortover flisgulvet istad, med skjermen ned
godt man har skjermbestyttelse
![]()
God formiddag, SaraGod morgen, alle sammen.
JadaOi, håper det gikk fint med den?!![]()
Jaja om hun elsker Sofia neste år daSå på jollyroom at de hadde junior seng med sofia den første motiv. Lille er jo bare 1 år ennå. Men skulle ikke forundre meg om gubben skaffer sånn til henne neste århun ELSKER sofia
![]()
Haha... men det er jo kjektBlæ. Gikk litt fort i svingene med siste runde klesvask med arvetøy.
Frem med klær og lapper.
(bhg har nesten lært at navnet til tanta hennes er hennes klær da ;-))
Bestandig godt å komme hjemBlir visst i morgen
Blir godt å komme hjem etter 3 uker på tur
Det går heldigvis fortJeg hr hatt lappene klar lenge, men ikke festa de enda![]()
Det gjør det. Håper været holder seg fint i kveld... mulig jeg får gjort litt daFunker dårlig å male i regn![]()
Tusen takkGodt å høre
Savner deg her!