Første timen hjalp da litt, så da kan det vel ikke bli verreHåper det hjelper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første timen hjalp da litt, så da kan det vel ikke bli verreHåper det hjelper
God morgenGod natt![]()
God morgenGod morgen![]()
Veldig! Hun storkoser seg med pappa, hun som alltid har vært så avhengig av meg begynner å bli like avhengig av pappaHadde min hjemme 4 uker etter LJ kom. Mesteparten ble på sykehus da. Men godt å være to voksne hjemme. Regner med MJ storkoser seg med pappaen hjemme?
Ååh jaVi skal hjem
Hva er det du plages med snuppa? :/Er kjipt. På en måte vant til det men blir jo bare verre og verre :/
Takk men er ikke før i morgen daÅåh jagod tur hjem.
Ååh jaa0
Takk men er ikke før i morgen da
Spennende da med suprise partyI morgen er det mannens suprise partygleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan avmen det skal nok gå bra
![]()
Ikke lenge til det nei5 dager til kb fyller år. Gleder meg sånn til å gi han gaven
Det gjør hanIkke lenge til det nei
Gleder han seg til bursdagen sin?
Rundt 40 milÅåh jaahar dere en lang reise forran dere?
Siden 6:22 herVært oppe en stund nåJ våkna fra lur nr 1 nå
![]()
Haha nei han her er spesiell "dere MÅ male rommet til datteren deres rosa"Spennende da med suprise party![]()
Og kan ikke like alle vennene heller![]()
Dakkars lille.Hun er tidvis urolig og plages med luft men langt fra kolikk. Det hadde MJ. Men È plages med å ta hodet til venstre og har favorittside, så da må vi få litt hjelp
Muskelsmerter i hele kroppen. Skal til nevrolog i oktober.Hva er det du plages med snuppa? :/
Huff å nei!Haha nei han her er spesiell "dere MÅ male rommet til datteren deres rosa"nei vi MÅ ikke det.