Skravletråd August 2016

Hadde min hjemme 4 uker etter LJ kom. Mesteparten ble på sykehus da. Men godt å være to voksne hjemme. Regner med MJ storkoser seg med pappaen hjemme?
Veldig! Hun storkoser seg med pappa, hun som alltid har vært så avhengig av meg begynner å bli like avhengig av pappa ;)

I morgen er det mannens suprise party :D gleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan av :p men det skal nok gå bra :)

I morgen er det mannens suprise party :D gleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan av :p men det skal nok gå bra :)
Spennende da med suprise party :D

Og kan ikke like alle vennene heller :p

Hva er det du plages med snuppa? :/
Muskelsmerter i hele kroppen. Skal til nevrolog i oktober.

Hatt det ca 10 år av og på. Men siste 2 årene konstant. Enda verre siden LJ kom.

Imens går jeg på medisiner mot rastløse ben. Legen mener det ikke er det siden jeg har så store smerter døgnet rundt i så ung alder. Så han vil utrede videre. Men medisinene gir og så bivirkninger:/ han ringer meg idag for fjerde uke på rad for å høre virkningen ettersom vi har økt ant tabl hver uke. Denne uken har vært ekstra ille. Men nye smertepunkter. Så vet ikke helt hva som skjer nå

Back
Topp