Veldig kjedeligDet er kjedelig det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig kjedeligDet er kjedelig det
Stonzen... funnet innleggene men ikke overtrekkene... de burde jeg finne og ulldressen som skal inni vinterdressen(ikke hastverk med å finne)Spennende. Hva mangler?
Så gøyFått pakke idag med masse klær til storebror til barnehagestartså gøy
.
Ja... blir veldig fintFlink du er daBlir bra til slutt dette
![]()
Har merket det meste.. må vaske noe ull klær, og da tror jeg at jeg skal ha det meste klartMinner meg på jeg og må begynne å lete frem alt. Merke alt. 12 dager til bhgstart,![]()
Blir veldig deilig. Ble ikke noe malt i dag... da det ble regn etter vi kom hjem...Blir sikkert deilig å bli ferdig med malingflink du er!
Blir sikkert deilig det ogsåPå søndag er planen
God nattGod natt![]()
Da blir det trangt i bilenMå gjøres,liten bil og fått med veldig mye ekstra etter tømming av hus
Det er for dårlig!Ligger der 6 t etterpå sms også..... altså over ett døgn etter jeg bestiltw
Bra hun sovner greit på kvelden i det minstePå dagtid i dag ja.. Tror ho sovner greit nå da![]()
Du er sprekJeg er dau etter fjelltur /løpetur
Blæ. Gikk litt fort i svingene med siste runde klesvask med arvetøy.Har merket det meste.. må vaske noe ull klær, og da tror jeg at jeg skal ha det meste klart
Den var bedre heldigvisHåper neste natt blir bedre
Hadde min hjemme 4 uker etter LJ kom. Mesteparten ble på sykehus da. Men godt å være to voksne hjemme. Regner med MJ storkoser seg med pappaen hjemme?Jaggu om han ikke fortalt meg at han skal på jobb etter den 16. Jajahar hatt han hjemme lenge da
![]()
Ja :/ og LJ er så aktiv nå at avslappende dager er vekkeDa skjønner jeg jo at du ikke har så lyst til å øke dosenBlir ekstra tungt med jenta di på dagen å pluss jobb på kvelden :/ Meeen nå nærmere det deg bhg start ocg da kan det jo hende det blir litt bedre
![]()
Er kjipt. På en måte vant til det men blir jo bare verre og verre :/Så trist å høre at du plages sånn![]()