Skravletråd August 2016

Jeg elsker mannen min.

Han kjenner meg godt nok til å vite at
1) jeg har tenkt å ta en dusj før folket kommer
2) en halvtime før de kommer blir det til "jeg hadde jo tenkt å dusje. Men det ble det ikke tid til. Saltvannspray i håret og sminke får gjøre nytten"

Så derfor sitter jeg nydusjet nå
Mannen sa at om jeg skulle ta en dusj burde jeg ta den nå. Og det hadde han jo rett i :-)
Det er mannen sin det:-)

Bah... :( det er helt kjørt for meg å være aktiv her når jeg er i arbeid. Å jeg er sånn at jeg vil ikke bare gå inn, skriv hei og gå ut, jeg vil jo lese alt også :P
Jeg får bare holde meg aktiv i mitt terminforum så kommer jeg tilbake hit når jeg går ut i permisjon om noen uker tror jeg! ;)
Håper alle har det bra? :D
Strålende sol her idag, har nettopp ankommet til skjøtevogna(brakka) der jeg sitter og sveiser fiber hele dagene i ventan på permisjon i slutten av september :) tenker det var lurt å ha med kjølebag med isklamp til matpakken når jeg ser det er 15 grader kl 08 på morgenen og ikke en sky på himmelen ;)
Er ikke her på dagen når jeg jobber jeg heller;) bare titter innom når jeg har tid på morgen og kvelden:)

Her har det høljet ned i dag, men nå lysner det opp så da skal vi prøve å få til en gåtur. Kjedelig å sitte inne en hel dag..

Ja. Det var det en stund. I noen timer iallefall
Men i de siste netterne har effekten være borte :/

Medisin med rød trekant. Så bivirkningene er som mange andre. Men jeg føler meg generelt influensasjuk, øynene er så trøtt at det er tungt å ha de oppe. Svimmel, kvalm, ikke lyst på mat, ekstrem hodepine som gjør meg lyssky.
Da skjønner jeg jo at du ikke har så lyst til å øke dosen :( Blir ekstra tungt med jenta di på dagen å pluss jobb på kvelden :/ Meeen nå nærmere det deg bhg start og da kan det jo hende det blir litt bedre ;)

Back
Topp