Hatt ei sånn natt jeg og inatt.. om ikke enda mindre. Føler meg zombie med ei jente som var våken nesten hele nattaVar litt lite ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt ei sånn natt jeg og inatt.. om ikke enda mindre. Føler meg zombie med ei jente som var våken nesten hele nattaVar litt lite ja
Gubben snorker noe innmari. ..![]()
Bytte ut den vi harEr det bil nr 2 dere skal ha, eller bytte ut den dere har?![]()
God morgen saraGod morgen alle sammen.
Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.
Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv![]()
Herlig med gode bevegelser i magenVåken!
Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?
Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Bære bort bunker de får beskjed om. Ja. Men det stopper ca der.god morgen!
Det er greit å la barna ta sin tørn med husarbeidet ja. Bruker de være flinke til det?
Overleve på lite søvn. Hente pakke og kjøpe klesrulle. Pakke babynest som gubben tar med til nabobyen imorgen til hun som har kjøpt detGod morgen
Planer for dagen?
Det må dere jo gjøreHåper vi får igjen noe.
Syns det begynner å bli gørr med små klær også nå jeg. Det er ikke like søtt med klær i nesten 80, det minner meg bare på hvor fort ho har vokst.Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.
Klær til en femåring er... Ikke like gøy. Også har hun så myyyyye!
Greit å få ryddet litt mens lille underholder seg selvGod morgen alle sammen.
Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.
Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv![]()
God formiddagGood morgen![]()
Holder det deg våken også?Jepp. Inatt funka ikke medisinen det spor, så begynner nesten å tro det ikke er restless legs.
Du får kjøpe den og bytte etter neste fødselIkke sikkermen den madrassen må byttes uansett
![]()
God formiddag snuppaGod morgen jenter
Var ikke det neiEr ikle du kjempe trøtt?
Ja, men jeg betalte 30 kr for brusen så er nok rett men dårlig tilbudSå rart..
Kos deg med besøk i dagMini-selskap i ettermiddag.
Mine foreldre
Min bestemor
Og min bror med familie, inkl min svigerinne med støv på hjernen.
Så greit å ha ryddig og rent hus.
Sånn litt i alle fall.
Resten av huset sover enda!!
Jeg ammer i sofaen og klør etter å komme igang. (og kommandere dem rundt. Mellomste med to store bunker klær som skal sorteres på plass i kommoden skal desverre i bhg, så det spørs om ikke jeg får gjøre det.
Ja, tror de har glemt å lære noen viktige ting på CoopMerkelig tilbud![]()
God morgen musemorGod morgen jenter