Skravletråd August 2016

God morgen alle sammen.

Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.

Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv :)
God morgen sara

Våken!

Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?

Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Herlig med gode bevegelser i magen❤️ savner det...

god morgen!

Det er greit å la barna ta sin tørn med husarbeidet ja. Bruker de være flinke til det?
Bære bort bunker de får beskjed om. Ja. Men det stopper ca der.

God morgen
Planer for dagen?
Overleve på lite søvn. Hente pakke og kjøpe klesrulle. Pakke babynest som gubben tar med til nabobyen imorgen til hun som har kjøpt det

Og så jobb

Enn du?

Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.

Klær til en femåring er... Ikke like gøy. Også har hun så myyyyye!
Syns det begynner å bli gørr med små klær også nå jeg. Det er ikke like søtt med klær i nesten 80, det minner meg bare på hvor fort ho har vokst.

God morgen alle sammen.

Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.

Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv :-)
Greit å få ryddet litt mens lille underholder seg selv:)
Her er det jobb etter å ha vært hos lege med storebror..
Kun observasjoner og samtale med legen, tilbake igjen neste uke:) og 5 ganger til i løpet av august:P

Mini-selskap i ettermiddag.
Mine foreldre
Min bestemor
Og min bror med familie, inkl min svigerinne med støv på hjernen.

Så greit å ha ryddig og rent hus.
Sånn litt i alle fall.

Resten av huset sover enda!!

Jeg ammer i sofaen og klør etter å komme igang. (og kommandere dem rundt. Mellomste med to store bunker klær som skal sorteres på plass i kommoden skal desverre i bhg, så det spørs om ikke jeg får gjøre det.
Kos deg med besøk i dag
Bursdag i dag?

Back
Topp