Du får invitere meg på middagDu må smake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får invitere meg på middagDu må smake
Lykke til!Vi har ett stort oppbevarings rom under senga, idag starter prosjekt rydde i det rommet. Wish me luck ladies, det er MYE å rydde![]()
Ja det er rartDyrt nok men rart man ikke kan velge mellom brus eller saft
Takk for detFøler så med deg! Og god morgenHer er alt bra
Går ut i perm om 17 dager og vil nok få mere tid til å være her inne da
Er jo koselig at du stiller innom å sier hei så vet vi hvordan det går med deg å
![]()
Ha en fin dag på jobb![]()
Ikke altfor lenge til permisjon nå heldigvis!!Bah...det er helt kjørt for meg å være aktiv her når jeg er i arbeid. Å jeg er sånn at jeg vil ikke bare gå inn, skriv hei og gå ut, jeg vil jo lese alt også
Jeg får bare holde meg aktiv i mitt terminforum så kommer jeg tilbake hit når jeg går ut i permisjon om noen uker tror jeg!
Håper alle har det bra?
Strålende sol her idag, har nettopp ankommet til skjøtevogna(brakka) der jeg sitter og sveiser fiber hele dagene i ventan på permisjon i slutten av septembertenker det var lurt å ha med kjølebag med isklamp til matpakken når jeg ser det er 15 grader kl 08 på morgenen og ikke en sky på himmelen
![]()
Lykke til! Imorgen skal jeg begynne på første del av å rydde boden og få tak i baby tingVi har ett stort oppbevarings rom under senga, idag starter prosjekt rydde i det rommet. Wish me luck ladies, det er MYE å rydde![]()
Stakkars degGubben snorker noe innmari. ..![]()
Bare bra, og med deg? Mhm,veldig fin! Dere?Takk
Hvordan går det med deg forresten? Hatt en fin sommer?
Så rart..Gikk på Coop idag med et mål, nemlig cola zero.
Kommer meg til brusen og ser
2 for 32 kr 1,5 l
Tenker å ja så bra! Snur meg og ser
2 for 30 2 l
Så lurte litt på om de kunne være seriøse, dro med meg 2 colaer (selvsagt 2 liter!) og lurte på om det er mange som kjøper 1,5 l
Fin dag til deg også!Nei nå må jeg jobbe damerVi snakkes litt senere
Ha en fin dag alle sammen
![]()
Ønsker dere en fin dagGod kveld![]()
Nyter siste dagene nå før kjæresten starter i jobb igjen. Hektisk når man tester ut soving i bhg og får det til å fungere hjemme!
Blir sikkert deilig å bli ferdig med malingHei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Merkelig tilbudGikk på Coop idag med et mål, nemlig cola zero.
Kommer meg til brusen og ser
2 for 32 kr 1,5 l
Tenker å ja så bra! Snur meg og ser
2 for 30 2 l
Så lurte litt på om de kunne være seriøse, dro med meg 2 colaer (selvsagt 2 liter!) og lurte på om det er mange som kjøper 1,5 l
HeiHeiHvordan går det her inne?
Alltid litt å pusle med etter ferieVel. Huset er enda ikke rent og ryddig over alt. Men det kommer seg.
Det bærer preg av at uka før avreise hadde vi sykt barn og det ble ikke helt ryddet før vi dro. Kom hjem, ikke alt pakket ut, og fokus på fryseren en dag...
Men mannen tar kjøkkentjeneste nå i kveld. Jeg skal ta (i alle fall deler av) badet før jeg legger meg. For der hadde det eksplodert med klær igjen....rydde i dag, vaske i morgen?
Ellers bærer det meste av stua preg av at vi har vasket og tørket klær ettet ferien så når vi bare får på plass det begynner det å komme seg. Og en skikkelig runde med mappen. Mye støv og hundehår (det er det om det er mer enn to dager siden sist)
Så skal det bli bra satser jeg på
Vil han helst være med deg eller klarer han å løsrive seg?Jepp!
Han trives han! Nå er vi jo sammen mye av dagen enda da, siden avdelingene er slått sammen i fellesferien
Men fra neste uke tror jeg vi skal være delt hele dagen![]()
Da dytter du hardtGubben snorker noe innmari. ..![]()
Var litt lite jaDet er jo grusomt lite
På søndag er planenNår skal dere hjem igjen?