Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så rask i strikkingen så det tar tidOk da så
Vel. Huset er enda ikke rent og ryddig over alt. Men det kommer seg.Håper dere har fått gjort alt dere skulle
God bedring til mannen!
Alt bra med F i bhg?
Her må det males ute når vi kommer hjemHei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Er dere borte på ferie? Ble litt mye knott ute så trakk meg inn igjenHer må det males ute når vi kommer hjem
Tror det er veldig rolig i dagHeiHvordan går det her inne?
Det høres deilig utVi skal på cruise faktisk. Aldri vært så gleder meg masse. Karibia, blant annet Mexico,
Det var vel koseligVi har vært i Geiranger hele dagen
Skal 16 åringen din begynne på videregående til høsten? Min skal gå på studiespesialiseringJeg klager ikke16 åringen begynner å syns det er kjedelig å være alene hjemme og med
![]()
Ja det er viEr dere borte på ferie? Ble litt mye knott ute så trakk meg inn igjen![]()
Det var det jaDet var vel koselig![]()
Begynner i barnehagen snart ja? Flink du har vært.Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Kjekt å se deg. Bra her og med deg?HeiHvordan går det her inne?
Jepp. Fra sjarmtrollTakk! Du også? :-D
JaNei men uff da![]()
Det er jo grusomt liteI underkant av 2 t men sovnet litt igjen på morgenkvisten helsigvis
Ja de trenger du jo snartKan være lurt![]()
Ikke lenge siden jeg gikk igjennom tingene der da, men må få tak i baby tingene som er der ❤