Ja, veldigDet var smart
Sliter han mye det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldigDet var smart
Sliter han mye det?
Når det er så ille er det kanskje ikke så dumtJa, veldigHan slutter å puste flere ganger i løpet av natten. Nå har jeg satt han på slankekur i håp om at det skal hjelpe.
![]()
Håper det er noe annet neste årJaja om hun elsker Sofia neste år da![]()
Vi fikk tak i brukt mammut seng fra ikea til snuppa.
Kjøpte veggord med navn (i Disney skrift, lilla) og sommerfugler som er på senga og syns det er nok![]()
Kan være kjekt med beskyttelse da ja.Må ha skjermbeskyttelse til mobilenlille frøkna bestemte seg for å dra den bortover flisgulvet
kan tro jeg var letta da jeg oppdaga at jeg hadde skjermbeskyttelse
![]()
Aah! Rydde i barneklær begynte jeg på i gårtror ikke jeg kom så langt.
Det er det. Mye som må fikses før jobb igjenBestandig godt å komme hjem![]()
Det er santDet går heldigvis fort![]()
Kjekt? Å merke klær som allerde er brettet?Haha... men det er jo kjekther skal frøkena være med bestemor på ferie i dag. Sitter allerede klar med sekken på
hun kommer rundt 15
![]()
Alltid deilig når huset ser bra utDet er ikke så verst å stå opp dagen etter selskap.
Ja, det som var i senga vår spratt ut i gangen i det gjestene gikk, fordi jeg gikk for å legge yngste.
Og rett nok måtte jeg nå tømme oppvaskmaskinen og fylle inni den (og takke for at vi valgte penservise som tåler oppvaskmaskin, den gangen vi valgte)
Men jevnt over er huset rent og ryddig
Så i dag er det ikke rydde og vaske på planen.
Vi skal ha ny sekk hundemat. En tur på apoteket. Sjekke om duplikat-meldingen fra posten faktisk er den boka jeg har henta.
(og satse på å høste en del pokestop)
Skal dere hjem i helga?Vi skal pakke![]()
Blir nok veldig koseligI morgen er det mannens suprise partygleder meg. Hater å holde ting skjult for han.
Eneste dumme er at det kommer en venn av han som jeg ikke er så fan avmen det skal nok gå bra
![]()
Eh ja, blir spennende å se da.Håper det er noe annet neste årsyns det kan bli mye prinsesse greier ass
![]()
Ikke ennåBlir nok veldig koselig
Han har ikke ant ugler i mosen?![]()
Drar hjem i morgenSkal dere hjem i helga?![]()
En del klær, bukser, en jakke og noen gensreHva fikk han?
Bestilte fra pomp de luxStas med pakke
Hvor har du bestilt fra?
Det var en kjempe fin gaveHan får billett til kamp med favorittlaget barcelona og turen dit
Husk å hvile litt ogsåLitt stolt av meg selv!
Hvert på loftet i boden vår og fått tak i alle baby tingene vi hadde der.
Satt opp stellebordet som vil min skrekk mangler en skrue men det får vi nok ordnet på en eller annen måte.
Funnet en 30 år gammel vognpose som skal bli brukt til barn nr 6 om jeg får renset den skikkelig da![]()
Skal gjøre det så fort mannen er hentet på jobbHusk å hvile litt også