Skravletråd August 2016

Selskap overstått, og jeg legger baby.

Og jeg skal begynne å lage meg ønskeliste!
For det er kjedelig med folk som svarer "vet ikke...." men det resultere bare i enda kjedeligere.... Bursdagsgave på vipps. Farmor hadde med kort med kontanter da. Henne får vi alltid penger av. Det er greit. Det har vi alltid fått

Svigerfamilien fikk jeg gaver av
To bøker jeg gleder meg til å få tid til å lese, en vase og en nødlander til mobilen (det eneste jeg faktisk har ønsket meg)

Fra min egen familie. Alrså mann og barn. Fikk jeg både gave og gavekort. Fra mine foreldre og bror, vipps.

Jeg skal tenke ut ønsker til jul. For til jul har vi ikke vipps, da har vi gaver. Bortsett fra fra farmor, der får vi en konvolutt med penger, og lappene til å feste på gavene.

Og neste bursdag... Da har jeg lyst til å ha tenkt ut ønsker!
Alltid hyggelig med gaver:) men jeg ønsker meg nesten alltid penger:P

min bror operer ikke med kort, hanbryr seg ikke om kortet selv, så da synes han ikke andre skal heller. Det er bare til å kaste uansett.

Min mor lager kort. Avanserte, sånn papirhobby-greier. Men hun har vært alvorlig syk og orker minimalt og hadde rett og slett ikke overskudd til det, det er helt greit for meg. Godtatt.

Men litt merkelig ja, absolitt. Fra mamma en sms om "beklager at pengene kom i dag" (siden dagen var i går) fra min bror i det de gikk "ja, gaven har du fått om du ikke hørte meldinga" Men til deres forsvar, min bror med familie var faktisk her i går og SPURTE hva jeg ønsket meg, og som min svigerinne sa "folk som ikke ønsker seg noe, får penger". Sant nok
Du får kjøpe deg noe fint da:p

Alltid hyggelig med gaver:) men jeg ønsker meg nesten alltid penger:P
Men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal kjøpe for dem

Og da blir det sikkert bare noe kjedelig.

Back
Topp