Blir visst i morgenBlir sikkert deilig det ogsåhåper deres er fin og at dere får nyte den max
![]()
Blir godt å komme hjem etter 3 uker på tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir visst i morgenBlir sikkert deilig det ogsåhåper deres er fin og at dere får nyte den max
![]()
OhYes det blir detDa blir det trangt i bilen![]()
Mhm de må kunne oppdatere nettbutikken sltsåDet er for dårlig!![]()
Det vr godt å høreDen var bedre heldigvis
Alltid hyggelig med gaverSelskap overstått, og jeg legger baby.
Og jeg skal begynne å lage meg ønskeliste!
For det er kjedelig med folk som svarer "vet ikke...." men det resultere bare i enda kjedeligere.... Bursdagsgave på vipps. Farmor hadde med kort med kontanter da. Henne får vi alltid penger av. Det er greit. Det har vi alltid fått
Svigerfamilien fikk jeg gaver av
To bøker jeg gleder meg til å få tid til å lese, en vase og en nødlander til mobilen (det eneste jeg faktisk har ønsket meg)
Fra min egen familie. Alrså mann og barn. Fikk jeg både gave og gavekort. Fra mine foreldre og bror, vipps.
Jeg skal tenke ut ønsker til jul. For til jul har vi ikke vipps, da har vi gaver. Bortsett fra fra farmor, der får vi en konvolutt med penger, og lappene til å feste på gavene.
Og neste bursdag... Da har jeg lyst til å ha tenkt ut ønsker!
Du får kjøpe deg noe fint damin bror operer ikke med kort, hanbryr seg ikke om kortet selv, så da synes han ikke andre skal heller. Det er bare til å kaste uansett.
Min mor lager kort. Avanserte, sånn papirhobby-greier. Men hun har vært alvorlig syk og orker minimalt og hadde rett og slett ikke overskudd til det, det er helt greit for meg. Godtatt.
Men litt merkelig ja, absolitt. Fra mamma en sms om "beklager at pengene kom i dag" (siden dagen var i går) fra min bror i det de gikk "ja, gaven har du fått om du ikke hørte meldinga" Men til deres forsvar, min bror med familie var faktisk her i går og SPURTE hva jeg ønsket meg, og som min svigerinne sa "folk som ikke ønsker seg noe, får penger". Sant nok
Gjorde vel detDet så du vel det ble![]()
Greit å slappe av litt innimellomKjedelig på ferie.. bilen var på verkstedet også så den muligheten var borte.. men det var faktisk veldig godt med en helt rolig dag![]()
Takk søte duDu er sprek![]()
Jeg hr hatt lappene klar lenge, men ikke festa de endaHar merket det meste.. må vaske noe ull klær, og da tror jeg at jeg skal ha det meste klart
God morgen ThalizGod morgen![]()
Måtte bare spørre likevelGjorde vel det![]()
Håper du har sovet godtDa er jeg i seng.
Ligger med BV på padda frem til mannen kommer
Det var smartHe hegikk inn på gjesterommet
![]()
God morgenGod natt![]()
Det skal jegDu får kjøpe deg noe fint da![]()
Men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal kjøpe for demAlltid hyggelig med gavermen jeg ønsker meg nesten alltid penger
![]()
Funker dårlig å male i regnBlir veldig deilig. Ble ikke noe malt i dag... da det ble regn etter vi kom hjem...