Lykke til! Det går nok braGlukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Greit jeg ikke har planer imorgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Det går nok braGlukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Lykke til, det går nok fintGlukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Lykke til!! Hvis det er noen tøst gikk det lettere ned enn forventet herGlukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Lykke til!! Hvis det er noen tøst gikk det lettere ned enn forventet her![]()
Lykke til, det går nok fintSpør om å få litt sitron oppi, det gjør det litt lettere å få det ned
![]()
Takk.Lykke til! Det går nok bra![]()
Hvis du selv synes det er litt ubehagelig eller vanskelig kan du spørre legen om henvisning til dia.pol på sykehus. Ellers blir det nok å være obs på inntak av sukker og raske karbohydrater. Flott at du var under da! Og at du overlevde testen;pIfølge who så er jeg rett under verdien til å ha svangerskapsdiabetes! 7,4 mmol/l mens de over 7,8 skal behandles som svangerskapsdiabetes. Så får se hva legen sier imorgen!
Det viktigste er jo at du er under, selv om det var litt høytIfølge who så er jeg rett under verdien til å ha svangerskapsdiabetes! 7,4 mmol/l mens de over 7,8 skal behandles som svangerskapsdiabetes. Så får se hva legen sier imorgen!
Har litt for god kontroll til vanlig ang diabetes, så får høre hva hun mener.Hvis du selv synes det er litt ubehagelig eller vanskelig kan du spørre legen om henvisning til dia.pol på sykehus. Ellers blir det nok å være obs på inntak av sukker og raske karbohydrater. Flott at du var under da! Og at du overlevde testen;p
Kan dulphalac forhøye blodsukkeret ditt altså?Har litt for god kontroll til vanlig ang diabetes, så får høre hva hun mener.
Eventuelt spørre om apparat til målning av blodsukker for å kunne gi et mer korrekt bilde av blodsukkeret over noen dager.
Også spørre om jeg burde gå over til vi siblin istedenfor duphalac![]()
Siden jeg ikke har blodsukker apparat får jeg ikke prøvd men er ofte ikke anbefalt de med diabetes type 2 og langvarig bruk så vil tro det har en effekt, og søtt som fy er det jo ogsåKan dulphalac forhøye blodsukkeret ditt altså?
Har du hørt noe mer fra de?
Er helt enig! Til tider så er det virkelig illeVeit man ikke skal klage på en frisk og aktiv baby, men når han danser og turner i magen hele natta, da blir mor tullete i hode.. Og han starta igjen nå. Takk og lov for at jeg har fri i dag, er jo mer sliten nå enn etter jobb i går!
Huff ja! Og det er ikke spark lengre her inne, det er store dult, akkurat som han kaver seg rundt og rundt konstant. Vanskelig å slappe av når det kjennes ut som magen skjelverEr helt enig! Til tider så er det virkelig illeHun beveger seg gjennom hele dagen, men når jeg skal sove og flere ganger i løpet av natten tar det helt av!
Akkurat slik her ogsåHuff ja! Og det er ikke spark lengre her inne, det er store dult, akkurat som han kaver seg rundt og rundt konstant. Vanskelig å slappe av når det kjennes ut som magen skjelverMen "godt" det ikke bare er jeg som syntes det kan bli litt mye.
Samme her! Veldig koselig, men av og til blir det utrolig slitsomt. Og ihvertfall når jeg prøver å sitte litt framoverlent for å spise mat, også sparker hun meg rett i blæraHuff ja! Og det er ikke spark lengre her inne, det er store dult, akkurat som han kaver seg rundt og rundt konstant. Vanskelig å slappe av når det kjennes ut som magen skjelverMen "godt" det ikke bare er jeg som syntes det kan bli litt mye.
Her får jeg det rett opp i puppene om jeg lener meg fram, alltid like gøy det derSamme her! Veldig koselig, men av og til blir det utrolig slitsomt. Og ihvertfall når jeg prøver å sitte litt framoverlent for å spise mat, også sparker hun meg rett i blæra![]()
Tror heller jeg tar puppene istedet for blæra akkurat nå. Må begynne å gå med innlegg snart, livredd for å lekke. Får trent meg godt på knipinga daHer får jeg det rett opp i puppene om jeg lener meg fram, alltid like gøy det der![]()