Sov dårlig forje natt men denne natta var ekstrem, uansett stilling verker/var vonde ALLE kropps deler, tær fingre, pupper, skuldre, rygg, knær, mage, nakke, hode!! Så stått opp nå, utslitt og like vondt overalt! Er avhengig av søvn så dette gjør meg sikkelig deprimert -___-
Skal være forlover i min søsters bryllup i helgen, sove borte, livredd dette skal forsette og hele helga skal være ødelagt. Holde en fasade er ikke min sterke side![]()
Sover du med pute? Det meste blir bedre med bbhugme for meg. Spesielt bra avlastning for ryggen nå som magen er blitt ganske stor, slitsomt å ligge uten!
Kanskje hjelper det med en paracet? Bedre med litt "dop" enn å ikke sove en hel natt.
For meg hjelper det å ta med hodeputa jeg er vant til å bruke når jeg er borte, kanskje også dyna. Har du muligheten kan det prøves
Forøvrig stor medfølelse med det å ikke få sove, sliter med det selv, til tross for overraskende lite vondt. Får bare ikke sove på natta, spesielt hvis jeg vet at jeg må sove fordi vi skal noe. Sov i natt fra 2-5, inkl 1 dotur inni der. Rimelig frustrert i 8-tida, men sovnet heldigvis igjen til slutt. Heldig med ferie og ingen jeg må stå opp til, så jeg kunne sove til nå! Men hele dagen blir jo ødelagt, enten man sover den bort eller står opp tidlig og er en zombie