Klagetråd! :P

Sov dårlig forje natt men denne natta var ekstrem, uansett stilling verker/var vonde ALLE kropps deler, tær fingre, pupper, skuldre, rygg, knær, mage, nakke, hode!! Så stått opp nå, utslitt og like vondt overalt! Er avhengig av søvn så dette gjør meg sikkelig deprimert -___-
Skal være forlover i min søsters bryllup i helgen, sove borte, livredd dette skal forsette og hele helga skal være ødelagt. Holde en fasade er ikke min sterke side :o

Sover du med pute? Det meste blir bedre med bbhugme for meg. Spesielt bra avlastning for ryggen nå som magen er blitt ganske stor, slitsomt å ligge uten! ;)

Kanskje hjelper det med en paracet? Bedre med litt "dop" enn å ikke sove en hel natt.

For meg hjelper det å ta med hodeputa jeg er vant til å bruke når jeg er borte, kanskje også dyna. Har du muligheten kan det prøves :)

Forøvrig stor medfølelse med det å ikke få sove, sliter med det selv, til tross for overraskende lite vondt. Får bare ikke sove på natta, spesielt hvis jeg vet at jeg må sove fordi vi skal noe. Sov i natt fra 2-5, inkl 1 dotur inni der. Rimelig frustrert i 8-tida, men sovnet heldigvis igjen til slutt. Heldig med ferie og ingen jeg må stå opp til, så jeg kunne sove til nå! Men hele dagen blir jo ødelagt, enten man sover den bort eller står opp tidlig og er en zombie :(

Sover du med pute? Det meste blir bedre med bbhugme for meg. Spesielt bra avlastning for ryggen nå som magen er blitt ganske stor, slitsomt å ligge uten! ;)

Kanskje hjelper det med en paracet? Bedre med litt "dop" enn å ikke sove en hel natt.

For meg hjelper det å ta med hodeputa jeg er vant til å bruke når jeg er borte, kanskje også dyna. Har du muligheten kan det prøves :)

Forøvrig stor medfølelse med det å ikke få sove, sliter med det selv, til tross for overraskende lite vondt. Får bare ikke sove på natta, spesielt hvis jeg vet at jeg må sove fordi vi skal noe. Sov i natt fra 2-5, inkl 1 dotur inni der. Rimelig frustrert i 8-tida, men sovnet heldigvis igjen til slutt. Heldig med ferie og ingen jeg må stå opp til, så jeg kunne sove til nå! Men hele dagen blir jo ødelagt, enten man sover den bort eller står opp tidlig og er en zombie :(
Skal kjøpe puta! 2 netter sånn her er nok:o jeg er heldig sånn sett og er sykemeldt så kan bruke dagen på sove/slappe av! Kan ikke forestille meg skulle jobbe etter en slik natt, respekt :)
Takk for hode tips og håper du får en god ferie!!

Tror rett og slett jeg har fått symfyseløsning! Har iallefall ekstremt vondt nedentil, kjennes ut som jeg er støl eller full av blåmerker! Eneste som hjelper er å sitte og ligge. Skal jammen bli interessant å begynne på jobb igjen etter ferien om dette fortsetter..! Nå når jeg endelig hadde fått bukt med låsningen jeg hadde i bekkenet/korsryggen! Er så lei av å ha så mye vondt...

Så. Eg bur på Vestlandet og her er me ikkje akkurat velsigna med mykje sol og godt vêr. Er det då lov å klage på at det er for varmt? :P 18*C hadde vore ypperlig, over det så blir eg berre uvel og redd for ødem..

Så. Eg bur på Vestlandet og her er me ikkje akkurat velsigna med mykje sol og godt vêr. Er det då lov å klage på at det er for varmt? :P 18*C hadde vore ypperlig, over det så blir eg berre uvel og redd for ødem..
Kjenne meg igjen her ja :p normalt ville eg vert kjempe glad for denna varmen og kunne steikt i solå lenge :) men nå orke eg såvidt gå utforbi, smelte vekk og blir tungt å pusta. Så har litt dårlig samvittighet for at eg holde meg inne, men det komme jo flerre sommere :)

Så. Eg bur på Vestlandet og her er me ikkje akkurat velsigna med mykje sol og godt vêr. Er det då lov å klage på at det er for varmt? :p 18*C hadde vore ypperlig, over det så blir eg berre uvel og redd for ødem..

Til og med som østlending på Vestlandet er jeg klar for å klage på varmen... På torsdag satt jeg inne foran ei vifte hele dagen for å være litt funksjonell...

Jeg har så vondt under høyre ribbein og mellom magen. Blir verre av å stå og sitte. Lei!

Jordmor sier at det er normalt siden det er så trangt nå. Er iallefall slitsomt når man bare kan ligge for å ha det bra

Å våkne av krampe i hele venstre fot, er f*** meg vondt! Nå har jeg fått nok, rett på apoteket når det åpner for å skaffe noe som kan hjelpe!!

Å våkne av krampe i hele venstre fot, er f*** meg vondt! Nå har jeg fått nok, rett på apoteket når det åpner for å skaffe noe som kan hjelpe!!

Magnesium skal hjelpe :) min jordmor anbefalte magnesium fra helsekosten foran apoteket - den hadde bedre virkning i følge henne.
Det er så vondt...så føler med deg..

Signerer denne! Brukt Magnesium i flere uker, men hjelper ikke til meg :( så har lært meg til å ikke strekke meg i søvne etter mange smertefulle morgener :p

Magnesium skal hjelpe :) min jordmor anbefalte magnesium fra helsekosten foran apoteket - den hadde bedre virkning i følge henne.
Det er så vondt...så føler med deg..
Takk for tips :-) Tror jeg "safer" med apoteket i dag, skal til jordmor på tirsdag, så får jeg se om hun sier det samme :-) Første gang jeg våkner av så intense smerter at jeg gråter, aldri opplevd det før!

Min jm sa at jeg kan ta 300mg magnesium. Det hjalp mot kramper i beina.

Er det noen der som opplever litt vondt i underlivet? Ofte når jeg går kjennes det som om noe stikker meg der nede eller på høyre siden:(

Føler ikke jeg savner så mye, utenom sushi(vet det er lov me tar ikke risken) og det å sole meg:) Alltid elska å ligge i solen i timesvis men nå(2-3 trimester) får jeg alltid hodeverk når det er sol så blir ikke mye av det....

Skulle ønske jeg kunne gå lengre turer også....

Forholdet går ikke helt på skinner om dagen. Kjenner det tar på...spesielt med alle hormonene som raser rundt :-(

Forholdet går ikke helt på skinner om dagen. Kjenner det tar på...spesielt med alle hormonene som raser rundt :-(
Huffda :-( Håper ting løser seg, og husk at en god prat ofte gjør susen <3

Glukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Greit jeg ikke har planer imorgen!

Back
Topp