Klagetråd! :P

Glukosebelastning imorgen kl 8.15 og jeg er allerede skikkelig kvalm!
Greit jeg ikke har planer imorgen!
Lykke til, det går nok fint :-) Spør om å få litt sitron oppi, det gjør det litt lettere å få det ned :-)

Ifølge who så er jeg rett under verdien til å ha svangerskapsdiabetes! 7,4 mmol/l mens de over 7,8 skal behandles som svangerskapsdiabetes. Så får se hva legen sier imorgen!

Ifølge who så er jeg rett under verdien til å ha svangerskapsdiabetes! 7,4 mmol/l mens de over 7,8 skal behandles som svangerskapsdiabetes. Så får se hva legen sier imorgen!
Hvis du selv synes det er litt ubehagelig eller vanskelig kan du spørre legen om henvisning til dia.pol på sykehus. Ellers blir det nok å være obs på inntak av sukker og raske karbohydrater. Flott at du var under da! Og at du overlevde testen;p

Det viktigste er jo at du er under, selv om det var litt høyt :-) Jeg lå under midten, men vil likevel passe litt ekstra på hvor mye sukker jeg putter i meg :-) Er jo strengt tatt ingen som har godt av det!

Hvis du selv synes det er litt ubehagelig eller vanskelig kan du spørre legen om henvisning til dia.pol på sykehus. Ellers blir det nok å være obs på inntak av sukker og raske karbohydrater. Flott at du var under da! Og at du overlevde testen;p
Har litt for god kontroll til vanlig ang diabetes, så får høre hva hun mener.
Eventuelt spørre om apparat til målning av blodsukker for å kunne gi et mer korrekt bilde av blodsukkeret over noen dager.
Også spørre om jeg burde gå over til vi siblin istedenfor duphalac :p

Har litt for god kontroll til vanlig ang diabetes, så får høre hva hun mener.
Eventuelt spørre om apparat til målning av blodsukker for å kunne gi et mer korrekt bilde av blodsukkeret over noen dager.
Også spørre om jeg burde gå over til vi siblin istedenfor duphalac :p
Kan dulphalac forhøye blodsukkeret ditt altså?
Har du hørt noe mer fra de?

Kan dulphalac forhøye blodsukkeret ditt altså?
Har du hørt noe mer fra de?
Siden jeg ikke har blodsukker apparat får jeg ikke prøvd men er ofte ikke anbefalt de med diabetes type 2 og langvarig bruk så vil tro det har en effekt, og søtt som fy er det jo også :o

Veit man ikke skal klage på en frisk og aktiv baby, men når han danser og turner i magen hele natta, da blir mor tullete i hode.. Og han starta igjen nå. Takk og lov for at jeg har fri i dag, er jo mer sliten nå enn etter jobb i går!

Veit man ikke skal klage på en frisk og aktiv baby, men når han danser og turner i magen hele natta, da blir mor tullete i hode.. Og han starta igjen nå. Takk og lov for at jeg har fri i dag, er jo mer sliten nå enn etter jobb i går!
Er helt enig! Til tider så er det virkelig ille :P Hun beveger seg gjennom hele dagen, men når jeg skal sove og flere ganger i løpet av natten tar det helt av!

Er helt enig! Til tider så er det virkelig ille :P Hun beveger seg gjennom hele dagen, men når jeg skal sove og flere ganger i løpet av natten tar det helt av!
Huff ja! Og det er ikke spark lengre her inne, det er store dult, akkurat som han kaver seg rundt og rundt konstant. Vanskelig å slappe av når det kjennes ut som magen skjelver :-P Men "godt" det ikke bare er jeg som syntes det kan bli litt mye.

Huff ja! Og det er ikke spark lengre her inne, det er store dult, akkurat som han kaver seg rundt og rundt konstant. Vanskelig å slappe av når det kjennes ut som magen skjelver :-P Men "godt" det ikke bare er jeg som syntes det kan bli litt mye.
Akkurat slik her også :P Må være lov til å føle det sånn, selv om jeg absolutt ikke ville hatt det på noen annen måte :)

Samme her! Veldig koselig, men av og til blir det utrolig slitsomt. Og ihvertfall når jeg prøver å sitte litt framoverlent for å spise mat, også sparker hun meg rett i blæra :p

Samme her! Veldig koselig, men av og til blir det utrolig slitsomt. Og ihvertfall når jeg prøver å sitte litt framoverlent for å spise mat, også sparker hun meg rett i blæra :p
Her får jeg det rett opp i puppene om jeg lener meg fram, alltid like gøy det der :-P

Her får jeg det rett opp i puppene om jeg lener meg fram, alltid like gøy det der :-P
Tror heller jeg tar puppene istedet for blæra akkurat nå. Må begynne å gå med innlegg snart, livredd for å lekke. Får trent meg godt på knipinga da :p kommer sikkert til å angre når jeg får de første sparkene mot puppene og ribbein :p

Er så dårlig humør, ekstremt sliten, veldig tungt i kroppen, verkene mage og veldig vondt i venstre halebein!!
Vært sånn siste 3-4 dagene så redd dette er nye normalen.... :/
Heldigvis har en fantastisk mann som setter meg foran seg selv, er veldig tålmodig og gjør alt for at jeg skal ha det bra!!

Klager litt over at mannen har reist i Nordsjøen for 2 uker, bekkenløsningen er helt forferdelig, kynnerne er begynt å bli plagsomt vonde, mensensmerter og bhg start på 1,5 åringen... Føler meg bare helt tappet for energi :(

Det høres ikke så bra ut molly1988.hvor langt er du på vei? Håper at du kan slappe litt av i helgen, lade batteriene. Jobber du? :)
Er det flere der ute som har vonde kynnere?

Back
Topp