Gratulerer!! Sniker fra mars. Har to IVF barn fra, en på 4år og en på 14måneder. Er nå 8 uker på vei med en liten hjemmelaget overraskelse
Har pcos og veldig uregelmessig syklus. Ganske sjokkert og glad over at denne satt av seg selv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor involvert var deres familie og venner i prosessen? Foretrakk dere å holde det hemmelig eller fortalte dere om hvert forsøk og resultatene fortløpende?
Hvor involvert var deres familie og venner i prosessen? Foretrakk dere å holde det hemmelig eller fortalte dere om hvert forsøk og resultatene fortløpende?
Tredje innsett her (første frys)Var på Riksen - de er helt fantastiske!
Er i dag 16+5 uker på vei med ei lita jente![]()
Har dere hatt problemer med termin? Jeg føler liksom at i våre tilfeller burde det være superlett, vi vet jo nøyaktig når begruktning skjeddemen legene bkander mellom uttak og innsett, og jordmord var svært opptatt av siste mens som overhode ikke stemte med termin (gikk jo tross alt på medisiner). Jeg er spent på hva de sier på oul. Må innrømme at jeg regner uker utfra min egen beregning og ikke legens
![]()
Da har vi samtidigJeg følger ullevål sin termin som er 27 januar, selv om forrige som tok ultralyd privat mente 24![]()
Må ha hatt uttak og innsett samme dager vi da..? Har også termin 14. januar og var på Riksen![]()
gratulerer til oss alle. Jeg er 18+1 på vei etter innsett av fryst blactocyst i Trondheim. Blei totalfrys første forsøket pga ekstrem overstimulering (39! egg ut). Lykkes på første innsett to mnd etter uttak. Var sånn midt på treet fornøyd med klinikken men selvsagt fornøyd med utfallet. Har enda masse gode egg på frys.
Familie og venner visste om uttakstid. Jeg var vekkreist en uke pga lang reisevei, og vi måtte ha barnevakt uttaksdagen siden mannen og måtte komme da. Men innsett to mnd etter var det bare besteveninna mi som visste om. Syntes det var godt å være åpen, men samtidig godt at ikke alle visste selve innsett dagen slik at de ikke etterspurte positiv test før jeg var klar til å fortelle det selv.
Jeg fikk aldri noen termin fra St.Olav så jeg er spennt på hva ultralyd sier nå om en ukes tid. Blir det stor forskjell får jeg heller vurdere å forsøke å få termin fra St.Olav, men de regner innsett som eggløsningsdagen, og tar ikke med de ekstra fem dagene egget vokste utenfor livmoren så jeg er jo ikke enig i den terminen heller.... Har fått bekrefta "min" termin (7. jan) på tidlig ultralyd men det hjelper jo lite.
Vi hadde ikke uttak, var frysInnsett var lørdag 23. april i hvert fall! Var du der den dagen?
Det var fryktelig vondt, kunne nesten ikke gå dagene før uttak, på sykehuset blei jeg forbigått av ei skjør dame på ca 80, hahaha. Men heldigvis var uttaket fantastisk, fikk lass med smertestillende og masse god omsorg.Sikkert ikke noe kult å bli overstimulert, men wow!! 39 egg! Misunner deg litt for vi har ingen på frys, og det frister lite med nytt uttak (til lillebror/søster). Men det er jo verdt det når vi sitter med spira vår i armene, ikke sant!![]()
Ja det var jeg!![]()
Så gøy!! Husker ikke akkurat klokkeslettet vi var der.. Tror det må ha vært rundt 11-tiden.. De tar oss jo inn omtrent rett etter hverandre, så dere var sikkert mer eller mindre rett før eller rett etter ossVar tydeligvis en god dag å være der på, det da!
Har dere fått noe ekstra oppfølging på sykehus fordi det er prøverør? Eller er det bare de med pcos som følges opp ekstra? Jeg hører så mye forskjellig..