Noen med prøverørs-spire i magen?

Har dere fått noe ekstra oppfølging på sykehus fordi det er prøverør? Eller er det bare de med pcos som følges opp ekstra? Jeg hører så mye forskjellig..

Får ofte ikke noe mer oppfølging bortsett fra tul mellom uke 7-9 :)
Jeg har pco og ikke derfor jeg fikk ekstra oppfølging, fikk det fordi jeg har hatt fler SA.

Dette virker kanskje sært for noen.. kommer litt ann på hvordan man har hatt det under prøveperioden kanskje.. men er det flere som har følt litt ubehag ved å vise magen i offentlighet...? Jeg føler liksom at jeg ikke vil såre de som fortsatt prøver..da jeg selv prøvde følte jeg veldig på at det var vanskelig å se andre som var gravide.. har kommet litt over det nå men synes dette var veldig vondt og tenke på i starten.. Hjemme og på jobb går det fint men ute i offentlighet gjemmer jeg fortsatt magen litt liksom..
Vil ikke få noen til å føle det sånn som jeg følte det den gangen, den følelsen unner jeg ingen.

Dette virker kanskje sært for noen.. kommer litt ann på hvordan man har hatt det under prøveperioden kanskje.. men er det flere som har følt litt ubehag ved å vise magen i offentlighet...? Jeg føler liksom at jeg ikke vil såre de som fortsatt prøver..da jeg selv prøvde følte jeg veldig på at det var vanskelig å se andre som var gravide.. har kommet litt over det nå men synes dette var veldig vondt og tenke på i starten.. Hjemme og på jobb går det fint men ute i offentlighet gjemmer jeg fortsatt magen litt liksom..
Vil ikke få noen til å føle det sånn som jeg følte det den gangen, den følelsen unner jeg ingen.
Har tenkt mye på dette, ikke nødvendigvis på å vise mangen men på alt gravidsnakket. Jobber på en stor arbeidsplass, og mange spør og gir oss lykkeønskninger. Jeg og ei til er like langt på vei, og har begge strevd med å bli gravide og er litt i vår egen boble og. Liker oppmrksomheten selv æ, har strevd for å komme hit men får dårlig sanvittighet hver gang jeg har stått på kjøkkenet og svart på spørsmål fra en ny kollega. Vet jo hvordan det er å overhøre de samtalene.

Ja det er også noe jeg prøver å passe på.. jeg jobber stort sett med eldre damer som alle har barn men når man er rundt omkring så er jo sannsynligheten for at noen i nærheten sliter ganske stor.. jeg kommer ihvertfall aldri til å spørre noen om når de skal ha barn igjen! Det er jo heller ingen selvfølge at alle vil ha barn. Synes folk generelt kan passe litt mer på hva de sier og anntar når det gjelder det temaet.. :) Men jeg skjønner jo at man ikke tenker over det før man har opplevd det vi har opplevd..desverre.

Last edited:
Back
Topp