Flott, håpet på detÅ jada klart jeg hadde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott, håpet på detÅ jada klart jeg hadde![]()
Det er jo ikke myeLitt happy, gått opp 200 gram siden 10 juli selvom jeg ikke får hvert så veldig aktiv![]()
Så blir spennende å høre hva jordmor sier til det imorgen![]()
Hun skal vel på skole snart så får annet å tenke påJeg klager ikke16 åringen begynner å syns det er kjedelig å være alene hjemme og med
![]()
Høres herlig utDenne ferien blir bare lengre og lengre den hahagreit med permisjon og en mann som har avspasering ut august
![]()
Haha så får vi se hvor langt dere kommer med detSkal prøve det beste vi kan![]()
Så godt å høreJaa haha. Heldigvis er hun i topp form idag![]()
Da er det nok bra nok med saftBle saft her
Er på leos så alt koster jo ekstra
Vi har vært i Geiranger hele dagenTakk. Gjør på i dag ?
Ellers er det kriseHelt sikkert![]()
Du må smakeHører dere sier det![]()
Dyrt nok men rart man ikke kan velge mellom brus eller saftDa er det nok bra nok med saft![]()
Okei kjekt?Vi har vært i Geiranger hele dagen
Ja har kost oss masseOkei kjekt?
Nei veldig lite... men strikker en god delOJ leser du ikke mer
Så flottJa har kost oss masse
Her starter mannen på jobb på fredag og mini starter i bhg på mandag. Så blir spennende å se hvordan det går. Litt kipt når jeg blir helt låst hjemme da vi bare har en bil for øyeblikket. Han må ha bilen til jobb...God kveld
Nyter siste dagene nå før kjæresten starter i jobb igjen. Hektisk når man tester ut soving i bhg og får det til å fungere hjemme!
Hihi... jeg er egentlig hunde menneske selv. Veldig glad i hunderYup. Sucks, men men
Så søttLJ på litt over ett år elsker hunder spesielt. Koser og klemmer på de hundene familiemedlemmer har
![]()
Ok da såNei veldig lite... men strikker en god del![]()
Alltid koselig når vi er på hytta og tar sånne turerSå flott