Det er fryktelig kjedeligStor fryser, stappfull. Mye mat ja. Mye gode middager tapt :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fryktelig kjedeligStor fryser, stappfull. Mye mat ja. Mye gode middager tapt :-(
Høres herlig ut!Denne ferien blir bare lengre og lengre den hahagreit med permisjon og en mann som har avspasering ut august
![]()
Trøtt som en strømpeDet var ikke myeHvordan går det nå ?
Jeg klager ikkeHøres herlig ut!![]()
Håper du har hatt en super dag selvGod morgen!Ønsker alle en strålende dag
![]()
HahaDet er bra at de hjelper selv om det er pinlig å hente de
Jeg satser på at vannet går på natten i sengaDa har jeg endelig en grunn til mannen for å få ny overmadrass
![]()
God ettermiddagGod morgen alle sammen. Hvordan står dagen til da?![]()
Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før.![]()
Og hvor går turen?Takk for det.
Ikke så mye denne uken i grunn, et selskap. Ellers må vi få tatt igjen hagearbeid. Så skal vi på en tur siste uken i august.
Skal prøve det beste vi kanGår ann å prøve ihvertfall![]()
Bra det daHar det, en helt vanlig natt![]()
Veldig. Veldig mye god mat.Uff så tristmye god mat!
Takk. Gjør på i dag ?Takk det samme
Huff. Håper det blir bedre i nattYes veldig lite også
Vi koser ossHåper du har hatt en super dag selv![]()
Vi skal på cruise faktisk. Aldri vært så gleder meg masse. Karibia, blant annet Mexico,Og hvor går turen?![]()
Hehe, flaks daHa handla.
Mangler vaniljesukker.
Så fint at butikken er pokestop ;-)
Håper det blir lenge til neste gangJadette var en ganske ille et og :/
Helt sikkertDet gjør vi nok
Hører dere sier detDet er jo så godt
Ja. Det er dog eneste pokestop jeg vet om som jeg når uten bil :-(Hehe, flaks da![]()