Skravletråd August 2016

Brus og saft somregel (mine drikker ikke brus). Erfaring tilsier at mange unger velger saft. Utvalget i brus reduseres i år, helt klart. Er glass fra hver flaske, liksom. Cola og en annen. Champagne eller noe sånn. Og saft. Rød og gul.

Jeg har forresten tenkt å høre med et par andre om vi skal ha felles klasseselskap, de er tre stykker som naturlig skal ha selskap nå i august etter skolen starter, innimellom fotball og korps og lekser og annet. Vi kan kanskje samarbeide? Så da får vi se hva de andre mener.
Her liker alle brus..

3000 sa mannen. Men vi har beregnet mat for over 9000. Spørs om de er enige da. Der var mye!

Mest er det vondt å kaste hjemmelaget pinnekjøtt (spiste ikke så mye i jula, ble ikke spist i påsken, tenkte lage det til høsten og kose oss) og sylte og lammerull jeg har laget, det også til jul, men godt enda. Og to kilo biffstrimler! Nesten fire kilo torsk. Store mengder fløteis (saftisen kunne vi jo bare fryse igjen) bollene med vaniljekrem og bringebær mannen bakte rett før ferien. Og mye, mye mer.
OJ da har dere hatt mye i fryseren

Hehe ja. Har hørt snakk om det ja men hjalp med slike bind :p får de på apoteket. Men pinlig å be om dem.. Sideb de ikke ligger ute tilgjengelig i butikken :p
Det er bra at de hjelper selv om det er pinlig å hente de :p
Jeg satser på at vannet går på natten i senga ;) Da har jeg endelig en grunn til mannen for å få ny overmadrass :D

Jepp. Selv skal jeg gå gjennom kjelleren og garasjen når snuppa begynner i bhg. Og jeg har noen ledige stunder før jeg evt begynner fullt. Har nemlig ikke fått dato for full stillingsstart
Kan være lurt :)
Ikke lenge siden jeg gikk igjennom tingene der da, men må få tak i baby tingene som er der ❤

Litt happy, gått opp 200 gram siden 10 juli selvom jeg ikke får hvert så veldig aktiv :D
Så blir spennende å høre hva jordmor sier til det imorgen :)

Back
Topp