Hun burde ihvertfall ikke tro at jeg stapper i meg sukkerJa det kan bli spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun burde ihvertfall ikke tro at jeg stapper i meg sukkerJa det kan bli spennende![]()
Hehe nei, men hadde du diabetes? Eller har jeg lest feil!?Hun burde ihvertfall ikke tro at jeg stapper i meg sukker![]()

Helt sikker på at nå er fryseren kald igjen så jeg skal bort og kjøpe is ;-)Hehe sikker på at du ikke har glemt noe annet også?![]()
Grenseverdier til svangerskapsdiabetes, og jordmor snakket om sukker på mandagskveld og igår når hun kom litt inn mens jeg hadde legetime (egne leger der jordmor er) snakket hun også om sukker! Og jeg sa at ja jeg vet! Samt raske karbohydrater! Så dette burde vise detHehe nei, men hadde du diabetes? Eller har jeg lest feil!?![]()
Neida, men bra så lenge det varerTusen takk. Er 9+0 i dag, så det går ganske greit. Men kan forestille meg, at tempoet ikke kommer til å holde helt, når jeg kommer ut i 2. og 3. trimester med stor bag på magen, jeg skal gå rundt med.Men det er i hvert fall bedre enn i siste svangerskap, hvor jeg bare var stille-sittende. Det kan sees på vekta enda.
![]()
Ja, dagen har vært veldig fin så langtDet hørtes koselig ut.
Takk. Gjør på i dag?God morgen.Takk og i like måte til deg.
![]()
Takk takkHa en strålende dag![]()
Lurt å sjekke grundigJeg og. Vil bare bite om det er noe annet enn det jeg selv tror det er. Legen vil nemlig ikke slå seg til ro med en diagnose før alt anns er sjekket
Uff så trist3000 sa mannen. Men vi har beregnet mat for over 9000. Spørs om de er enige da. Der var mye!
Mest er det vondt å kaste hjemmelaget pinnekjøtt (spiste ikke så mye i jula, ble ikke spist i påsken, tenkte lage det til høsten og kose oss) og sylte og lammerull jeg har laget, det også til jul, men godt enda. Og to kilo biffstrimler! Nesten fire kilo torsk. Store mengder fløteis (saftisen kunne vi jo bare fryse igjen) bollene med vaniljekrem og bringebær mannen bakte rett før ferien. Og mye, mye mer.
God ettermiddagGod morgen ! I dag er den store ryddedagen hos meg. Hva skal dere?
Da vet dere detGikk heldigvis oversovna litt seint
men vi sov til 7:30 idag alle man
![]()
Heretter blir det ingen jordbær![]()
Jaa haha. Heldigvis er hun i topp form idagDa vet dere det![]()
God dag ronjaGod morgen Kengu![]()
Vaske klær er gørrGreit å få ryddet littEr den store vaske klær dagen hos oss i dag så nå er jeg på vei hjem for å vaske klær
![]()
Takk det sammeGod morgen!Ønsker alle en strålende dag
![]()
Yes veldig lite ogsåLite søvn i natt?
Ble saft herBrus serverer vi![]()
Det blir litt mye når vi ikke har det hjemmeVi har brus, saft og juice