Boblefrua
Forumet er livet
Så stas! Hvor gammel ? Bilde?Det ble hunnkatt på oss og skal hente den på onsdagGleder oss veldig masse
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stas! Hvor gammel ? Bilde?Det ble hunnkatt på oss og skal hente den på onsdagGleder oss veldig masse
![]()
Hun er nydelig
Har samme erfaring - men synes det er veldig morsomt med sære katter jeg daHar vokst opp med katt, og min erfaring er at jentepusene ofte kan være litt særere enn guttepusene. Guttepusene våre har vært kjærlige familiepuser, jentepusene har vært mer ymse.
Gratulerer med pusekattenJa hun er detFår henne i dag
![]()
Var det på jentekatt?Vi kastrerte og vaksinerte + helsjekk på jentepusen vår for 1400kr. Meget overkommelig, syns jeg.Vår katt var utrolig kosete!
Katter kan kastreres etter de er seks måneder gamle. Fram til da bør de være inne. Eventuelt luften i bånd, men min erfaring er at katten da blir stressa. Hun hatet båndet.
Det hørtes ikke ut som et veldig seriøst sted så ja avlys den timen og finn noen som er seriøse!Var det på jentekatt?
Var å hørte med pris i går angående kastrering av hunnkatt, chip, vaksinering og helsesjekk. Bare kastrering kosta 2200kr å skulle du ha chip i tillegg så kosta det 900kr, vaksine og helsesjekk kosta 685kr. Å de sa at de kunne utføre kastrering etter katten var 3 mnd å det syns jeg høres helt sykt ut. Å i dag fikk jeg høre av ei at jeg aldri måtte finne på å gå der for de er virkelig ikke gode, og prisene de har er sinnsykt stive i forhold til andre dyrleger. Så nå avbestiller jeg timen vi har der for vaksinering også bestiller jeg time hos noen som er bedre og har litt bedre priser.Så du var heldig som fikk det til den prisen altså
![]()

)
Syns det er så vanskelig å finne ut hva vi vil ha. Jeg ville egentlig ha jentepus, men så hører jeg litt forskjellig om at jentepusene burde ha et kull før de kastreres å vi har ingen planer om å få noen kull. I tillegg er det dobbelt så dyrt å kastrere jentepusene enn guttepusene. Men kastreres skal de uansett siden det er anbefalt.Jeg har aldri hatt katt så vet ikke hva som er best
![]()
Skal kastreres og få chip så fort hun er stor nok jaHar lest at dyrebeskyttelsen har gått ut med at det der er bare tull med at de bør få et kull. Og da sitter man jo der med ungene man må plassere ut. selv om man klarer å finne et hjem til alle vet man jo ikke om de blir tatt vare på, er mange som forlater kattene. Så kastrer og helst chip så snart de er store nok![]()