Bare oss her kanskje?Hvor er alle i kveld da tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare oss her kanskje?Hvor er alle i kveld da tro?
Hihi, bra det ordnet segDet funkalitt mat og masse lek. Hun er enda våken. Fant seg en lek med å løpe i gangen og klatre opp i vogna si og stå
![]()
Mega teiteÅåå dere er teite![]()
Masse god bedringSnart tid for lur på LJ. Gleder meg til å soveselv om jeg tipper det ikke blir så mye pga smertene i kroppen :/
Jepp. Tror hun var bra sliten når kvelden kom. Sovna på to minutterHihi, bra det ordnet seg![]()
Ja det blir detSå bra... da blir det bedre å være hjemme også![]()
Takk. Får bare holde ut til oktoberMasse god bedringhåper du snart føler deg bedre..
Hør på lege og jordmor nå søtaJaja streng beskjed fra både lege og jordmor om at jeg må slappe av og hvile men med grenseverdier på svangerskapsdiabetes så vil jeg heller ut å bruke kroppen så insulinet kroppen produserer har bedre effekt!
Irriterende![]()
Går fortere og fortere hvert eneste årSkoleferien til kb er nesten over. Det har gått fort
Lese er koselig når det regnerKjedelig med det regnet. Gidder ikke dra på tur oppi her da
.får lese litt
Så slitsomt daBlir litt matt av bikkja hos naboen.. Den bare uler. Har lyst til å gå bort si at den kan være hos oss på dagtid, for tror den kjeder seg.
Var Stille her hvertfallBare oss her kanskje?![]()
Mhm godt du ser det selvMega teite![]()
Ja gjør i grunn detGår fortere og fortere hvert eneste år![]()
Ser ronja er her daVar Stille her hvertfall
Hehe, sånt lurer jeg alltid på ogsåBlir så nysgjerrig.. Gått forbi to stk som også er gravide og lurer så på om de også er her inneHun ene kunne vært like langt som meg
![]()
Spreke KenguHjemme fra løpetur..
Halveis dau tror jeg
Endelig funnet sofa etter å ha lagt alle barnaHva gjør dere da?
Gratulerer så myeJippi innvilget billån
Gleder meg til ny bil
Dårlig form ja?:/ uff. Men sykemelding er nok lurt da.
Sykemeldt til 22Lykke til hos legen