Skravletråd August 2016

Snart tid for lur på LJ. Gleder meg til å sove :p selv om jeg tipper det ikke blir så mye pga smertene i kroppen :/
Huff. Håper du blir bedre. Og at du får sove litt. Her blir det ikke søvn når mini sover denne uka. Storesøster har ferie.... akuratt nå er en av kattungene ute på trilltur sammen... katten i vogna og hun triller :D

Huff. Håper du blir bedre. Og at du får sove litt. Her blir det ikke søvn når mini sover denne uka. Storesøster har ferie.... akuratt nå er en av kattungene ute på trilltur sammen... katten i vogna og hun triller :D
Det må være et søtt syn da ;)
Hvor gamle er barna dine?

Bedre blir det nok ikke. Har hatt det veldig veldig. Nevrolog for utredning i oktober.

Da er det litt kjipt ja :( Men får håpe det går raskt tilbake igjen ;)

Ja det er et styr på vinteren, men nå som det er sommer kommer vi opp (men bare nesten, fordi motoern streiker snart å :p )
Håpet det :)

Hehe. Da haster det virkelig :)

Jaja streng beskjed fra både lege og jordmor om at jeg må slappe av og hvile men med grenseverdier på svangerskapsdiabetes så vil jeg heller ut å bruke kroppen så insulinet kroppen produserer har bedre effekt!
Irriterende :p

Aldri sydd med strech stoff før. Så grugleder meg :p har ikke turt det før. Må finne ut hvilke innstillinger jeg skal bruke. Vet jeg må gå over til elastisk søm :p

Nei, nå ønsker jeg meg et stort strykebrett. Det jeg har er et lite bordstrykebrett. :p

Har sydd penal, toalettmapper med thermolam innlegg (så den står stødig), matsmekker, vanntette stelleunderlag, bleiemapper. Det jeg kommer på til nå :p små sminkemapper og. Solgt det meste av det nå :)
Wow du er flink :) Møster tar du bare fra hodet?

Lurt å finne stretch innstilling på maskinen :) Lettere å sy ;)

Back
Topp