Oy... her har mini 1.dupp... storesøster er i full fartMin sover fortsatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oy... her har mini 1.dupp... storesøster er i full fartMin sover fortsatt![]()
Huff. Håper du blir bedre. Og at du får sove litt. Her blir det ikke søvn når mini sover denne uka. Storesøster har ferie.... akuratt nå er en av kattungene ute på trilltur sammen... katten i vogna og hun trillerSnart tid for lur på LJ. Gleder meg til å soveselv om jeg tipper det ikke blir så mye pga smertene i kroppen :/
Det må være et søtt syn daHuff. Håper du blir bedre. Og at du får sove litt. Her blir det ikke søvn når mini sover denne uka. Storesøster har ferie.... akuratt nå er en av kattungene ute på trilltur sammen... katten i vogna og hun triller![]()
Sykemelding ? Er det graviditeten?Dere er så søte![]()
Jeg skal til legen å få meg sykemelding ! Også skal jeg nyte resten av ferien min
Det har jegOk. Har du ny bok liggende klar?
Æsj så kjipt daJa. Muskelsmertene. Er under utredning. Men ikke før i oktober. Har medisin som tvinger musklene til å slappe av, men kun på natta. Så på dagen er smertene der fullt ut,men de er noe mildere på dagen
Min sovnet sent da ; )Oy... her har mini 1.dupp... storesøster er i full fart
Håpet detDa er det litt kjipt jaMen får håpe det går raskt tilbake igjen
Ja det er et styr på vinteren, men nå som det er sommer kommer vi opp (men bare nesten, fordi motoern streiker snart å)
Huff...Det må være et søtt syn da
Hvor gamle er barna dine?
Bedre blir det nok ikke. Har hatt det veldig veldig. Nevrolog for utredning i oktober.
Hva skak du lese nå da?Det har jeg![]()
Håper dere får gjort alt ferdig idag så du heller får hatt en fin bursdagVeldig kjedelig
Hehe godt hun får tallerken fra ikea å spise i da![]()
Ble banan og jordbær lapperog sånn spiser vi her i hus mens mamma steker hahaha
Det gjorde eldsta mi også... men hadde sen dupp i går så hadde ikke regnet med annetMin sovnet sent da ; )
Kos dereDa ble det en liten spontantur til Hurum for å besøke samboers storebrorvi skal på båttur
![]()
Håper du får sovet godt allikevelSnart tid for lur på LJ. Gleder meg til å soveselv om jeg tipper det ikke blir så mye pga smertene i kroppen :/
Det vet jeg ikkeHva skak du lese nå da?
Nei da er det kanskje ikke så eartDet gjorde eldsta mi også... men hadde sen dupp i går så hadde ikke regnet med annet
Wow du er flinkAldri sydd med strech stoff før. Så grugleder meghar ikke turt det før. Må finne ut hvilke innstillinger jeg skal bruke. Vet jeg må gå over til elastisk søm
Nei, nå ønsker jeg meg et stort strykebrett. Det jeg har er et lite bordstrykebrett.
Har sydd penal, toalettmapper med thermolam innlegg (så den står stødig), matsmekker, vanntette stelleunderlag, bleiemapper. Det jeg kommer på til nåsmå sminkemapper og. Solgt det meste av det nå
![]()