Skravletråd August 2016

Wups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.

Endte på 1170 kroner da jeg hadde klikka hjem alt jeg fant :O

God morgen :-)

Sitter på badet med snuppa som spreller naken

Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.

Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
God morgen:D
Her er også gutta klare for barnehage og SFO.. Savnet vennene:)
Ha en flott dag Sara:D

Ja uvant og slitsomt.. Når endelig legging var blitt greit. Akkurat lært å.sovne av seg selv.. Gikk ikke i går..

Tusen takk :)

Huff høres ut som mye styr.. Greit åkomme seg opp selv..
Da er det litt kjipt ja :( Men får håpe det går raskt tilbake igjen ;)

Ja det er et styr på vinteren, men nå som det er sommer kommer vi opp (men bare nesten, fordi motoern streiker snart å :p )

Fint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse. :)

Hehe, fort gjort:P
Ble det mye stoff?
Noen meter ja :p litt til klær og en god del mønster så jeg har til jeg kommer over fint stoff her og der og vil lage kjole/topp eller bukse :) og ganske mange meter bånd og snorer til fremtidige babynest. Kjenner jeg må satse litt mer på syhobbyen. Er så gøy:)

God morgen :)

Sitter på badet med snuppa som spreller naken

Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.

Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
God morgen :)

Blir så glad av å lese om snuppa di som spreller rundt på gulvet ;) Høres så herlig ut :)

Jeg skal sy stretchlaken til vognmadrass ;) Også et trekk til å ha rundt vognbagen :D

Har du fått sydilla å? :)
Stili :D åssen ser stoffet du skal bruke ut da?

Jepp.. hatt sydilla snart et år. Men litt tørke på den fronten noen måneder. Men med babynestet som ble sydd søndag og nytt strykejern i hus kom lysta tilbake. :D utrolig hvor mye et bra strykejern som gjør arbeidet sitt mye fortere har å si for lysta :)

Oi, ja da har du litt du kan rutte med :)
Jepp ;) skal sy litt klær og sånt og. Men må ut å kjøpe flere nåler til maskinen. Gav vekk mine til en bekjent i nød natt til 17 mai da vimpelen til toget måtte lages og nåla hennes knakk :p

Back
Topp