Nevnte det ikke etter SFO igårJaja får satse på at eldstemann ikke vil prøve det da![]()
Puhh....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nevnte det ikke etter SFO igårJaja får satse på at eldstemann ikke vil prøve det da![]()
Hva skal du sy idag?God morgenHer er det å jobbe litt
Så skal jeg hjem og sy litt
Ellers så er det ikke stort mye som skjer
Hva med der?
Goood morning Hope![]()
Så gøyGod morgen
Her blir det tivoli og lekepark med hoppeslott. Det er barnas dag i byen idag. Enn du?![]()
Ja. Blir gøy. Sola titter litt frem så håper på fint vær. Igår var det striregn hele dagen :OSå gøy
Kos dere masse!
God morgenGod morgen![]()
Sitter på badet med snuppa som spreller naken
Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.
Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
Takk, skal prøve på detHva :O tok jeg så feilJaja, da får du kose deg i August
![]()
Hehe, fort gjortWups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.
Endte på 1170 kroner da jeg hadde klikka hjem alt jeg fant :O
Krysser fingre for masse solJa. Blir gøy. Sola titter litt frem så håper på fint vær. Igår var det striregn hele dagen :O
Da er det litt kjipt jaJa uvant og slitsomt.. Når endelig legging var blitt greit. Akkurat lært å.sovne av seg selv.. Gikk ikke i går..
Tusen takk
Huff høres ut som mye styr.. Greit åkomme seg opp selv..
Noen meter jaHehe, fort gjort
Ble det mye stoff?
Lover godt enn så lengeKrysser fingre for masse sol![]()
Jeg skal sy stretchlaken til vognmadrassHva skal du sy idag?![]()
God morgenGod morgen
Sitter på badet med snuppa som spreller naken
Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.
Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
StiliJeg skal sy stretchlaken til vognmadrassOgså et trekk til å ha rundt vognbagen
Har du fått sydilla å?![]()
Oi, ja da har du litt du kan rutte medWups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.
Endte på 1170 kroner da jeg hadde klikka hjem alt jeg fant :O
Superflott blir det
JeppOi, ja da har du litt du kan rutte med![]()