Flink du erGreit å hjelpe noen i nød
Har ikke knekt en enda faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erGreit å hjelpe noen i nød
Har ikke knekt en enda faktisk![]()
Hva syr du?
Vi skal hente ei venninne på flyplassen, det blir stas![]()
Hva skal du sy?
Da er du sikker på å ha nok lesestoff.Det vet jeg ikke
Har 4 å velge mellom
Sitter å venter på at mini skal våkne og ser på H som sitter å tegnerNei da er det kanskje ikke så eart
Gleder han seg til skolen igjen da?Skoleferien til kb er nesten over. Det har gått fort
Ser for meg at den streiker på vei til fødenHåpet det
Hehe. Da haster det virkelig![]()
Hehe, er jo gjerne slik, gjør som jeg vilJa, hun nyter det. (og tisser nesten alltid på gulvet.... Men ikke noe om vi holder henne på potta)
Herlig lita jente dette. Ikke så rent lita lenger, syv mnd
Går fort unna dessverreDa er du sikker på å ha nok lesestoff.
Nei ikke I det hele tattGleder han seg til skolen igjen da?
Godt han har noen få dager igjen daNei ikke I det hele tatt
Høres lurt ut, håper været snart blir bedreKjedelig med det regnet. Gidder ikke dra på tur oppi her da
.får lese litt
Så det bildetLa ved bilde litt lengre tilbakeMen skal sy stretchlagen til vognmadrass og trekk til å ha rundt vognbagen
![]()
13 dager igjenGodt han har noen få dager igjen da![]()
Satser på det jaHøres lurt ut, håper været snart blir bedre![]()
Takk, ble fornøyd, men det jeg skal sy nå er på bestillingSå det bildetstilig.
Det hadde jeg gjort om den ikke slutter og dere har muligheten til detBlir litt matt av bikkja hos naboen.. Den bare uler. Har lyst til å gå bort si at den kan være hos oss på dagtid, for tror den kjeder seg.
Kanskje du skal starte hunde barnehageBlir litt matt av bikkja hos naboen.. Den bare uler. Har lyst til å gå bort si at den kan være hos oss på dagtid, for tror den kjeder seg.