Skravletråd August 2016

Stili :D åssen ser stoffet du skal bruke ut da?

Jepp.. hatt sydilla snart et år. Men litt tørke på den fronten noen måneder. Men med babynestet som ble sydd søndag og nytt strykejern i hus kom lysta tilbake. :D utrolig hvor mye et bra strykejern som gjør arbeidet sitt mye fortere har å si for lysta :)
De jeg har brukt der er Jearsy strech :) Sinnsykt deilig stoff :D Og ikke så vanskelig å sy med (var det i starten til jeg fant ut at jeg måtte endre innstilling på symaskinen :p )

Wow, ja det var ikke mye som skulle til :p Hva syr du av ting da? Annet enn babynest?

De jeg har brukt der er Jearsy strech :) Sinnsykt deilig stoff :D Og ikke så vanskelig å sy med (var det i starten til jeg fant ut at jeg måtte endre innstilling på symaskinen :p )

Wow, ja det var ikke mye som skulle til :p Hva syr du av ting da? Annet enn babynest?
Aldri sydd med strech stoff før. Så grugleder meg :p har ikke turt det før. Må finne ut hvilke innstillinger jeg skal bruke. Vet jeg må gå over til elastisk søm :p

Nei, nå ønsker jeg meg et stort strykebrett. Det jeg har er et lite bordstrykebrett. :p

Har sydd penal, toalettmapper med thermolam innlegg (så den står stødig), matsmekker, vanntette stelleunderlag, bleiemapper. Det jeg kommer på til nå :p små sminkemapper og. Solgt det meste av det nå :)

Fint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse. :)
Så herlig :) hyggelig at ho liker å lese allerede:)

God morgen :)

Blir så glad av å lese om snuppa di som spreller rundt på gulvet ;) Høres så herlig ut :)
Ja, hun nyter det. (og tisser nesten alltid på gulvet.... Men ikke noe om vi holder henne på potta)

Herlig lita jente dette. Ikke så rent lita lenger, syv mnd

Prøver iherdig å underholde ei frøken som er trøtt allerede :p prøver å holde ut til 11 da det er tid for første lur når hun starter i bhg. Og en lur er nødvendig da to lurer ødelegger nattesøvnen totalt. Selv om den er dårlig i utgangspunktet :p trøtt mamma er ideløs på hva man skal finne på her hjemme :p

God morgen :)

Sitter på badet med snuppa som spreller naken

Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.

Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
Da må dere få opp farten ja

Ja, hun nyter det. (og tisser nesten alltid på gulvet.... Men ikke noe om vi holder henne på potta)

Herlig lita jente dette. Ikke så rent lita lenger, syv mnd
Tiden går jammen meg fort. Synes det var nettopp din jente kom altså

Back
Topp