Treningstråden

Har ferie akuratt nå så trening har det blitt lite av bortsett fra lange turer med hundene:smug:
Men når hverdagen kommer tilbake så blir det jogging, styrke og svømming :happy:
 
Nei altså... Det siste halve året har jeg vært skikkelig dårlig til å trene.. Før det var det både løping og styrke på programmet. Men de siste dagene har jeg gått på tur med hesten o stedet for å ri på tur. Mye bakker, så pulsen kommer jammen opp... Elendig form, jaaaaaa....
 
Selv jogger jeg. Begynte i februar og har vært kjempeflink, løpt 3 ganger i uka.... Helt til nå. Kanskje fordi jeg vet jeg fra nå ikke kommer til å ha progresjon?
 
:blob1Trener du? Hvor ofte? Hva?
Kanskje vi kan motivere hverandre?:gen014
Var det en grunn for at jeg fikk en ikke liker ifra deg på første innlegget mitt Rosafuggel?:happy:
Har ikke noe i mot det altså, men vil gjerne ha konstruktiv kritikk om det var noe du mente jeg gjorde som var feil ifh til trening:smug:
Tar i mot alt av rådxsmile9
 
Selv jogger jeg. Begynte i februar og har vært kjempeflink, løpt 3 ganger i uka.... Helt til nå. Kanskje fordi jeg vet jeg fra nå ikke kommer til å ha progresjon?
Ser den, jeg har derimot fått skikkelig lyst til å jogge de siste dagene, mye fordi at jeg legger på meg så lett å vil passe vekten litt i denne tiden, uten at det skal gå utover lille spire:p
 
Var det en grunn for at jeg fikk en ikke liker ifra deg på første innlegget mitt Rosafuggel?:happy:
Har ikke noe i mot det altså, men vil gjerne ha konstruktiv kritikk om det var noe du mente jeg gjorde som var feil ifh til trening:smug:
Tar i mot alt av rådxsmile9

Ååå, neinei, trykka liker på alle:facepalm: Så bare ikke at jeg hadde kommi borti feil. Unnskyld:sorry: Emojiene er så små på telefonen.
 
Ser den, jeg har derimot fått skikkelig lyst til å jogge de siste dagene, mye fordi at jeg legger på meg så lett å vil passe vekten litt i denne tiden, uten at det skal gå utover lille spire:p

Så bra! Jeg prøver å tenke sånn jeg også, men er seigt altså...
 
Ååå, neinei, trykka liker på alle:facepalm: Så bare ikke at jeg hadde kommi borti feil. Unnskyld:sorry: Emojiene er så små på telefonen.
Var der jeg begynte å lure litt på, men måtte spørre om det var noe med treningen som du ikke likte ifh til det å være gravid:p
Jeg er jo helt fersk på graviditet fronten så det kunne jo hende at noe av treningen ikke var bra:happy:
Det går bra altså, har ikke i mot å få ikke likere også :love2
 
Jeg jogger 2-3 ganger i uka :) Synes det er helt nydelig for kropp og sjel å komme seg litt ut! Synes imidlertid at jeg har blitt veldig pinglete i musklene etter at jeg gikk ned 15 kg i fjor, så jeg burde egentlig begynne med litt styrke også. Men jeg vil uuuut og trene :p
 
Last edited:
Jeg er en klassisk periodetrener. Elsker å jogge, men har slitt med en gammel skade og betennelse i kneet så har blitt stopp.
Nå derimot, så er jeg veldog motivert for å holde meg i form mens jeg er gravid, så min 30 min om dagen er planen fremover. Godt for kropp og hode det, spesielt ettersom jeg blir satt på svangerskapspenger snart.
 
30 om dagen skal jeg også klare! Jeg må bare komme meg ut av koma.. jeg fungerer ikke før etter klokka 12-13 om dagene. Jeg, verdens mest klassiske eksempel på a-menneske!
 
Flinke dere er! Sist sv.skap var jeg så mye sliten og trøtt, så jeg har ingen kjempestore ambisjoner denne gangen. Men jeg la på meg 25 kg, dét håper jeg å unngå. Målet er å komme meg ut 3 ggr i uka, og ev bytte ut joggingen med å gå når det ikke føles ok
 
Jeg driver og lurer på hvor lenge jeg skal holde på meg hest denne gangen.. Eller om jeg skal legge det på hylla med en gang..
Stallen er mitt fristed. Mitt sted hvor jeg kan lufte hodet, hvor ingenting annet eksisterer enn jeg og hesten..
 
Jeg driver og lurer på hvor lenge jeg skal holde på meg hest denne gangen.. Eller om jeg skal legge det på hylla med en gang..
Stallen er mitt fristed. Mitt sted hvor jeg kan lufte hodet, hvor ingenting annet eksisterer enn jeg og hesten..

Gammel hestejente jeg og, så skjønner det så godt. Men du kan vel holde på med hest under hele svangerskapet, så lenge du er på bakken? :)
 
Joda, det kan jeg selvfølgelig! Og skritting i første svangerskap var gull for vondt bekken. Problemet var å komme av og på! :laughing001
Men jeg trives aller best i salen, og aller best over pinner. Pinner er uaktuelt, og forhesten min trenes opp pr dags dato, så vi skritter mest. So far, so good. Får se litt ann etterhvert, tipper jeg..
 
Jeg liker å løpe, og skal fortsette så lenge jeg orker. Ble litt skeptisk i går da jeg måtte legge meg ned etter 2 k. Gikk greit på 16k-langtur i dag da. Kjenner at jeg er redd for å presse meg selv, på tross av at jeg har lest at man kan trene hardt tidlig i graviditeten. Er førstis og har lest meg litt blind på forumet mens jeg prøvde så er så himla redd for å miste.. Nesten så jeg regner med det til og med, og heller tar det som en positiv overraskelse om det går bra :)
 
Jeg liker å løpe, og skal fortsette så lenge jeg orker. Ble litt skeptisk i går da jeg måtte legge meg ned etter 2 k. Gikk greit på 16k-langtur i dag da. Kjenner at jeg er redd for å presse meg selv, på tross av at jeg har lest at man kan trene hardt tidlig i graviditeten. Er førstis og har lest meg litt blind på forumet mens jeg prøvde så er så himla redd for å miste.. Nesten så jeg regner med det til og med, og heller tar det som en positiv overraskelse om det går bra :)
Så morsomt, så at du har termin samtidig som meg og at vi begge er førstiser :happy:
Morsomt å ha noen som er i samme sko, skal slenge meg ut på trening idag å lurer på hvordan det skal gå:p
Er vandt med gode joggeturer og styrke på senter, vi får se hvilken trening det blir idag.
Jeg har å lest meg blind:shy:
 
Jeg driver og lurer på hvor lenge jeg skal holde på meg hest denne gangen.. Eller om jeg skal legge det på hylla med en gang..
Stallen er mitt fristed. Mitt sted hvor jeg kan lufte hodet, hvor ingenting annet eksisterer enn jeg og hesten..
Jeg beholdt hesta mine under graviditeten, og i 4 år til. Enden på visa var at jeg gikk med bare dårlig samvittighet HELE tiden. Var alene med datteren min hele tiden omtrent, så jeg fikk ikke tiden til å strekke til. Etterpå har jeg ikke hatt lyst til å ta på en hest en gang:sorry:
Beundrer de som beholder hesten OG får det til! De er jo gull verdt disse hestene:Heartbigred
 
Back
Topp