Endo*Check
Flørter med forumet
Takk takksatser på at august går litt raskere enn juni\juli
![]()
Ja håpe august er over på et blunk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takksatser på at august går litt raskere enn juni\juli
![]()
Tusen Takk
Ikke lenge igjen til kontroll timen din heller nå?![]()
Lykke til!Hvordan går det med dere?![]()
I kveld setter skal jeg sette eggløsning sprøyten og siste klexane. Skal bli så godt med sprøytefri dag i morgen.Da har jeg hele 7 t kjøretur til klinikk hausken også er det utak på onsdag. Bare litt spent! Hatt forskjellig utak hver gang, både opplevd å ikke få befruktet egg å fått 1,2,3 så de tankene sitter langt inne å gnager :/
Her blir det sprøytestart i dag med klexane og menopur![]()
Dette blir 2.Takk![]()
Så deilig å komme igang lykke til til deg ogsåer det ditt første forsøk hos hausken eller har du hatt tidligere forsøk der?
![]()
Dette blir 2.Hadde i mai, men bare 1 egg ble befruktet da og det delte seg ikke riktig så det ble ikke innsett.
Tusen takkÅh det var leithåpe det går bedre denne gangen, tvitvi
![]()
Var på kontroll i dag. Det blir uttak på torsdag og innsett på lørdagNå blir det noen spennende dager fremover!
TakkTvitvi *krysser fingre*
Det var leit, men skjønner at du bare vil ha ivf å tenke på når du skal gjennom forsøk. Lykke til i oktober!Fikk vite informasjon i dag som koliderer med forsøket. Etter en del tårer fra min side, lot jeg mannen min overtale meg at det beste er å utsette forsøke. Da skal jeg ha bare ivf å tenke på og ikke noe annet.
Derfor dropper jeg ut av denne tråden. Skal inn på oktober-gruppa. Håper å ikke se noen av dere der![]()
Det var leit...Fikk vite informasjon i dag som koliderer med forsøket. Etter en del tårer fra min side, lot jeg mannen min overtale meg at det beste er å utsette forsøke. Da skal jeg ha bare ivf å tenke på og ikke noe annet.
Derfor dropper jeg ut av denne tråden. Skal inn på oktober-gruppa. Håper å ikke se noen av dere der![]()
Da melder jeg meg ut herfra. Måtte utsette forsøket til høstferien, altså i oktober Vi har begge så mange frister på jobb nå etter ferien, at vi følte det ble bare stress. Derfor tar vi det når jeg har ferie i oktober (høstferien). Kjipt at jeg allerede har tatt scratching men det er bedre å ha ro rundt forsøket. lykke lykke til, håper dere alle får vellykkede forsøk!! ❤
Det er ikke jobben, men situasjon i familien.Det var trist at dere føler dere må utsette, men om det er såppass stress på jobben så er det kanskje det beste for dere nå.
Får satse på at scratchingen henger litt iJeg tror oktober blir lykke-måneden deres <3
![]()
Tusen takk. Det ble visst bare to uker utsatt, hvis ikke måtte vi betale rundt femtusen for å avbryte forsøket Så da forsetter jeg på spray, og uttak blir i september. Lykke til med alt ☺Det var trist at dere føler dere må utsette, men om det er såppass stress på jobben så er det kanskje det beste for dere nå.
Får satse på at scratchingen henger litt iJeg tror oktober blir lykke-måneden deres <3
![]()
Det er ikke jobben, men situasjon i familien.
Det var trist at dere føler dere må utsette, men om det er såppass stress på jobben så er det kanskje det beste for dere nå.
![]()
Det er ikke jobben, men situasjon i familien.
Jeg sniker litt. Bubblys svar om jobb var til FruRBeklager, leste feil. Håper det går bra med deg...