60 km i august

Safari

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Da har jeg opprettet en tråd for utfordringen for august, og det starter jo allerede i morgen :p Tiden flyr!

Som beskrevet i innlegget på registreringstråden så er utfordringen litt forandret fra juli. Ved sykling registrer du halvparten av distansen du har sykla siden det er lettere å sykle lengre på kortere tid.

Lykke til alle sammen :D
 
Der kom du meg i forkjøpet, hadde tenkt å lage disse trådene i kveld :)
Kanskje sende en PM til Tamara og få registrerings-tråden festet på toppen slik at den ikke forsvinner ned..
 
Jeg kjenner jeg er litt giddalaus når det gjelder å gå tur nå som jeg har elipsemaskinen.. Burde egentlig gå ut en tur, det er jo så fint vær :)
 
Jeg kjenner jeg er litt giddalaus når det gjelder å gå tur nå som jeg har elipsemaskinen.. Burde egentlig gå ut en tur, det er jo så fint vær :)
Frisk luft er jo så godt:) ta på joggeskoa og kom deg ut:D
 
Ja, det er veldig deilig. Nå har jeg og A sovet i nesten to timer så da skal vi bare spise litt før vi går tur :p
 
Da var en 3 km joggetur ferdig. Har hjemmekontor idag, så tok lunsjen på mølla:)
 
Jeg fikk besøk rett før jeg skulle ut å gå tur, så da blei ikke turen så lang som planlagt, vi tok en tur til sentrum og tilbake som er snaue 4 km.
 
Og mini kjedet seg så fælt i ettermiddag, så når gubben og eldste dro på skytetrening, tok jeg og han oss en liten trilletur på 2 km:)
 
Ble bare 2,5 km her i dag da det kom brått og uventet styrtregn :( men litt er bedre enn ingenting!!!!
 
Back
Topp