Skravletråd juli 2016

Fridag og jeg overtok i halv 8 tiden for mannen som ville sove mer. Han stod opp første gang med henne halv 7.

Planer for dagen er å gå. Helst på fjelltur med ungen i meis. Fikk låne en fra svigersøster. Enkel bergans sak, ingen tak, men med solhatt og solkrem går det nok fint. Må ut å gå 4 km til så egget mitt hatcher :p
Tenker jeg skal på jakt med eldsten og lille U i vognen senere i dag.
Har 2 egg som ligger til klekking som jeg regner går da..

Lille U er våken igjen og sitter og leker med Duplo, den lille duppen gjorde underverker med han, jeg har fått satt igang oppvaskmaskinen og laget meg te :)

Da sovnet LJ i armene mine til sofia på tven. Sist det skjedde må ha vært i februar :p

Hvor mye må du gå for å hatche de?
Hadde LJ sovnet i vogn hadde det blitt jakting da
Den ene trenger jeg bare rundt 300 m på, den andre en 2-3 km..
Lille U elsker å sitte i vogn og se seg rundt så vi tar det når han er våken.
Tenker jeg setter igang et nytt 2 km egg når det første klekker slik at jeg muligens klarer 3 stykker på turen :P

Den ene trenger jeg bare rundt 300 m på, den andre en 2-3 km..
Lille U elsker å sitte i vogn og se seg rundt så vi tar det når han er våken.
Tenker jeg setter igang et nytt 2 km egg når det første klekker slik at jeg muligens klarer 3 stykker på turen :P
Effektiv du er da:p med hatchinga:p

Er ikke helt sikker på når vi går, selv om vi har vekket eldsten betyr ikke det at han har stått opp.
Han er veldig trøtt om morgenen og må både kle på seg og spise først...
Da går det fort en time eller mer
Ah. Sånn var jeg og :p treg og trøtt. Totalt B menneske

Både mannen og jeg er slik så ikke så veldig overraskende at han er det..

Ser på denne Pokemon GO tråden at flere har fått Pikachu i 2 km egg så er også litt ivrig på å få klekket dem
Jeg går å håper nesten mi blir det :p
For min egen del :p

Hmm.. prøve å hatche de på turen da?

Må du ha skjermen på under hatchinga eller nok om appen kjører i bakgrunnen?

Back
Topp