Fødsels-tegn tråden!

Om det er fødselstegn eller ei vet jeg ikke - men høna mi er på spreng!
Min og:o Skulle fjerne ett hår og måtte bruke speil...oppdaget til min forferdelse at det absolutt IKKE ser normalt ut:o Nå vet ikke jeg hvordan en elefant ser ut, men kan ikke være langt unna:(
Jeg har ikke sett etter..men bare etter at jeg har tisset så sprenger det der nede. Alt føles så hovent :o Sitter jeg på huk føler jeg at livmoren med innhold kommer ut!

Min og:o Skulle fjerne ett hår og måtte bruke speil...oppdaget til min forferdelse at det absolutt IKKE ser normalt ut:o Nå vet ikke jeg hvordan en elefant ser ut, men kan ikke være langt unna:(

Har ikke turt å sett :p men kjenner at det er hovent ja!!

Presser i bekken mer enn vanlig, og øm i magen. Og har bæsjet 4 ganger i dag :p Fortsatt bare 35+1, så lurer på om jeg skal være sånn i over en måned til. Tror han kommer før tida...

I dag har jeg hatt vanvittig mange kynnere, noen ganske kraftige. Etter å ha sittet et par timer i bil gikk jeg på do, da var buksa ganske våt og truseinnlegget og trusa var fylt med væske, noe av det var rosa. Prøvde å lukte på, men uten hell... Tenk om noe faktisk er på gang :) hatt de tegnene man kan få med unntak av rier, men alle kan man jo ha en stund før fødsel... I sted kom også deler av slimproppen, tydelig at ikke alt gikk før i uka.

Få tegn her :/ men en del kynnere og i tillegg stikkninger nedentil, 38+3 nå.. Håper lille ikke venter altfor lenge med å komme, er så tungt nå :(
Hvis det er noen trøst er det ikke noe tegn her heller 39+0 i dag. Er tungt, og er i motsetning til mange her blitt forferdelig treg og vond i magen den siste uka. Regner med jeg går over tida, men samtidig litt slitsomt å hele tiden være «beredt», skulle gjerne hatt en dato å forholde meg til :D

Hvis det er noen trøst er det ikke noe tegn her heller 39+0 i dag. Er tungt, og er i motsetning til mange her blitt forferdelig treg og vond i magen den siste uka. Regner med jeg går over tida, men samtidig litt slitsomt å hele tiden være «beredt», skulle gjerne hatt en dato å forholde meg til :D
I mitt forrige forum var det fler som "snek" i køen, selv om de ikke hadde noen som helst tegn. Som plutselig fødet før oss som gikk i 4 uker og kjente på alt mulig rart :) Bare vent og se. Ingen er like ❤️

Ingen tegn til noe her, men like greit da jeg har masse å ordne før jeg er klar. Uansett bare 3 uker til igangsetting.

38+1 i dag. På lørdag kom det en "slimklump" når jeg var på do, jeg har hatt mer energi enn vanlig hele helgen og i dag har jeg vært både kvalm og dårlig (løs) i magen. Masse vonde kynnere har jeg hatt lenge (menssmerter i både mage og rygg), men tar ikke det som noe eget tegn i og med at det har vært "normalen" så lenge.

Har egentlig ikke tenkt at mini skal komme helt enda, så håper han vil holde seg inne litt til.

Ja, hadde vert veldig greit og visst hvilken dag det skulle skje :) nå kan det liksom skje når som helst eller om veldig lenge :/

Back
Topp