Fødsels-tegn tråden!

Ingen tegn, 38+3. Har fremdeles masse vondter, men har hatt ymse smerter og ubehageligheter gjennom hele svangerskapet så ser ikke på det som noen tegn akkurat. Skal bli godt å bli ferdig, samtidig som jeg håper å få litt tid til å lade opp på hytta før det skjer noe (jeg og mannen tok permisjon/ferie i går) :)

Her er det mye nedpress, stikkinger, murringer og vondt i bekken og korsrygg. I tillegg har går jeg ofte på do og i dag var det ganske så bløtt (sorry detaljer :p) våknet også med en del hevelse i hendene og bena, og har våknet flere hansker i løpet av natten pga. Nedpress osv. Er bare 35+2 i dag, men håper det begynner å skje noe kan vente 2 uker til da

Litt økende nedpress er i grunn det eneste, så drøyer nok enda en stund. Er 37 uker i morgen.

Jordmor sa på mandag at hun syntes babyen lå langt nede i bekkenet til å være i uke 36, men hvorvidt det er et tegn på noe er jo ikke godt å vite. Førstemann kom en uke før dato, men satt igang pga vannavgang så litt tilfeldig om det gjentar seg.

35+0 idag og de siste dagene har det vært myye kynnere etterfulgt av dobesøk :p Kynnerne er kun smertefulle om natten, og da har jeg murringer i ryggen i tillegg. Nedpress og stikking kommer og går.. Føler ikke på meg at noe er på gang, og tenker jeg kommer meg til minst 38 uker før noe skjer :)

Pokker, ikke kjent noe mer til de kraftige mensmurringene jeg kjente i går... Fortsatt brun utflod/ slim som har kommer pø om pø siste døgnet, men that's it.... Egentlig var jeg mentalt klar for at noe skulle skje nå :P

I natt har jeg hatt regelmessige kunnere fra 23.00- 03.00 kom hvært 10-15min og varte i rundt 30-60sekund. Håper det er starten på noe. Har ikke kjent så mye i dag:/ er 39uker:-)

Harde og litt regelmessige kynnere to kvelder på rad nå. Og skikkelig nedpress! Er 37+3 nå. Merker forskjell dag for dag at det blir tyngre. Fortsatt tre veker til termin, så kan jo fortsatt være lenge igjen. Men samtidig så føler eg liksom at han kommer før termin (dumt å tenke det men er en følelse...). Forrige gang fødte eg fire dager over termin.

Ingen kynnere, ingen slimpropp, ingen nedpress, ingen ting. Virker ikke som han kommer før i allefall. Virker ikke som han har planer om å komme i det hele tatt. :p

Har hatt endel kynnere om dagene, men i går kom de på rad og rekke :) magen e også blitt endel lettere å ha med å gjøre(går på do myyyye oftere nå enn i resten av svangerskapet :) )
så det kjennes ut som om kroppen lader litt opp til lillegutt skal komme :):)

Om det er fødselstegn eller ei vet jeg ikke - men høna mi er på spreng!

Om det er fødselstegn eller ei vet jeg ikke - men høna mi er på spreng!
Min og:o Skulle fjerne ett hår og måtte bruke speil...oppdaget til min forferdelse at det absolutt IKKE ser normalt ut:o Nå vet ikke jeg hvordan en elefant ser ut, men kan ikke være langt unna:(

Back
Topp