Har malt romStille her i dag
Hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har malt romStille her i dag
Hva gjør dere?
For som sagt før så har han ikke ferie nåOg mannen tok bilen?hvorfor satt dere ikke på?
Ingen sjekker en ekstra gang derHaha, heldige med de![]()
Må ta det mer med ro daStyrt for mye
Det ble ostesmørbrødIkke alltid like lett å bli likte våkne som de søte små noen ganger![]()
Blir det noe lett til frokost?
Er ikke alltid folk er vant til detJa min lillebror jatror ikke han er så vant til å stå opp "tidlig" kom ned trappa kl 8 "ååh shit ass sykt tidlig"
![]()
Vi er i dyreparken nåhar sett mye rart
![]()
Men oi, for en ting å si!!Overhørte en pappa si til sønnen sin "du må ikke løpe fra oss. Plutselig finner du oss ikke, og da må du finne nye foreldre"
jeg sendte pappan ett litt ondt blikk.
Ja, men det hørtes da veldig bra utVi skulle sjekke en flekk/klump i munnen til K. Legen her mente det kunne være ei bensyste men at den skulle ha forsvunnet igjen. Hatt den siden hun var 2 mnd. Ble henvist videre til barnelege på sykehus. Han mente det ikke var noe og tenke på, var helt normalt. Mulig det bare er en dobbleltann som ligger langt ute. Skulle ta kontakt om det begynte å plage henne![]()
Fant du på noe å gjøre i kveld da?Var fryktelig rart å komme hjem fra jobb til tomt hus![]()
Er ikke bortskjemt med lange morgoner nei, men jeg skal allikevel ikke klage, for han pleier som regel å våkne mellom 06.30 og 07.30Helt til kl 08 er jo luksus
Ja man drømmer mye rart![]()
Ja det har vi!! Og toppen-vær har jo hjulpet litt det medGod ettermiddag
Håper dere har hatt en super dag!
Haha, der føles det som de bommet litt med plasseringen av reklameMannen kom over denne for et par år siden og bare måtte ta et bilde
![]()
Er det ikke deilig da?Er bare 2 netter uten her.
Kan ikke huske jeg har hatt 2 netter helt alene hjemme siden før vi fikk barn
Å ja, jeg kan jo ikke huske altFor som sagt før så har han ikke ferie nå
Dårlig arbeidIngen sjekker en ekstra gang der
Det er jo ikke så illeEr ikke bortskjemt med lange morgoner nei, men jeg skal allikevel ikke klage, for han pleier som regel å våkne mellom 06.30 og 07.30![]()
Det er detEr det ikke deilig da?![]()