Hvordan slanker dere dere?

Jeg skal begynne å veie maten, og tenker å få i meg rundt 1500-1600 kalorier for dagen. Vanligvis ville jeg lagt på litt mindre, men siden jeg ammer, må jeg legge på litt. Trening et par ganger i uken er også et mål :)
 
Trening og kostholdsforandring :)
 
Har akkurat begynt på en 90 dagers diett med spisedag på lørdager fra kl 18 til 21. Målet er å gå ned rundt 10 kg I sommer eller før 1 september :)
 
Her er planen å kutte ut alt som hete godis i ukedager;)
 
Trening og kostholdsforandring :)
Samme her. Ingen drastisk kur pga amming (knøttet er to mnd), men mindre porsjonar, meir frukt og grønt, mindre kake og meir aktivitet.
 
Da går du opp igjen med en gang. Legg heller om kostholdet slik at det blir en livsstilsendring da vil du klare å holde vekta etterpå også. Prøv å hold deg på ca 1500kcal om dagen, da går du sakte ned i vekt, men blir lettere å holde seg der uten å sprekke.
 
Går jeg opp i vekt, så gjør jeg bare det samme hver gang. Er vel lavkarbo diett, og en gang gikk jeg ned 4 kilo på 8 dager.
Handler i basis om å spise hver tredje time, måle maten, og holde seg unna godis osv. Gå tur og alt mulig følger i tillegg for bedre effekt. Hver gang jeg føler meg jævelig og har kost meg for mye gjør jeg bare dette. Spiser samme fire måltidene hver dag til jeg er fornøyd. Spiser kun frukt på siden om man er mer sulten. Kun drikke vann. Ingenting annet, nada. Med unntak av og prøve drikke tre kopper grønn te i tillegg hver dag da, så tar man av 200 kalorier ekstra. Handler i basis om og forbrenne mer enn man spiser hver dag og da går man jo fort ned!
Deilig og ha en nødløsning man kan følge 1-2 uker. Akkurat nå sliter jeg pga kvalmen, og får gjerne ikke spist som jeg skal og trent... Veldig trist. Men håper det gir seg snart så hiver jeg meg i det tenker jeg.
 
Går jeg opp i vekt, så gjør jeg bare det samme hver gang. Er vel lavkarbo diett, og en gang gikk jeg ned 4 kilo på 8 dager.
Handler i basis om å spise hver tredje time, måle maten, og holde seg unna godis osv. Gå tur og alt mulig følger i tillegg for bedre effekt. Hver gang jeg føler meg jævelig og har kost meg for mye gjør jeg bare dette. Spiser samme fire måltidene hver dag til jeg er fornøyd. Spiser kun frukt på siden om man er mer sulten. Kun drikke vann. Ingenting annet, nada. Med unntak av og prøve drikke tre kopper grønn te i tillegg hver dag da, så tar man av 200 kalorier ekstra. Handler i basis om og forbrenne mer enn man spiser hver dag og da går man jo fort ned!
Deilig og ha en nødløsning man kan følge 1-2 uker. Akkurat nå sliter jeg pga kvalmen, og får gjerne ikke spist som jeg skal og trent... Veldig trist. Men håper det gir seg snart så hiver jeg meg i det tenker jeg.
Enda fler på lavkarbo :)
Det vi flere her som går på.
Jeg holde meg forresten unne frukt siden jeg er på veldig lavkarbo.
Spiser vanlige måltider med familien/på jobb bare uten karbo.
Drikker hva jeg har lyst på så lenge det er sukkerfritt
 
Enda fler på lavkarbo :)
Det vi flere her som går på.
Jeg holde meg forresten unne frukt siden jeg er på veldig lavkarbo.
Spiser vanlige måltider med familien/på jobb bare uten karbo.
Drikker hva jeg har lyst på så lenge det er sukkerfritt
Okei, høres jo bra ut det! Fått noe effekt av det? :)

Jeg vet jeg hvertfall må begynne og trene igjen og spise fast. Trenger ikke være lavkarbo osv nå som jeg er gravid. Men må hvertfall klare og holde meg i aktivitet og spise flere måltider så jeg ikke går opp mer enn nødvendig! Har prolapser i ryggen og en hoftebetennelse som ikke blir så blide av vektøkning:)
 
Okei, høres jo bra ut det! Fått noe effekt av det? :)

Jeg vet jeg hvertfall må begynne og trene igjen og spise fast. Trenger ikke være lavkarbo osv nå som jeg er gravid. Men må hvertfall klare og holde meg i aktivitet og spise flere måltider så jeg ikke går opp mer enn nødvendig! Har prolapser i ryggen og en hoftebetennelse som ikke blir så blide av vektøkning:)
Nei, du skal ikke slanke deg når du er gravid, men du kan fremdeles passe på kostholdet.

Har gått ned 9,6 kg på 2 måneder
 
Vanlig kost, to spisedager (skal etterhvert trappe ned, men har gått fra 7 "spisedager til 2 så det er fremgang)! og styrketrening fullkropp annenhver dag med kardio eller hvile imellom.
 
Jeg er medlem hos improving lives :) veldig fornøyd! Tilpasset kosthold for mine mål, spiser mye god mat, og fått treningsprogram for meg :) gikk ned fra 104 til 91 fra februar til begynnelsen av april :)
 
Back
Topp