God morgen.
Snuppa har sovet godt og lenge virket hun såpass normal i temp at jeg trodde dette var over.
Jeg håper fortsatt at det snart er over, men 38,0 er akkurat definisjonen på feber, så helt ferdig er vi ikke enda. Det er fire timer igjen av det tredje døgnet siden vi første gang målte feber på henne søndag klokka 11. Da hadde hun nok litt feber allerde på morgenen, for jeg målte med pannemålet. Det gjør jeg ikke vanligvis, men stusset nok på hvor varm hun kjentes. Den viste ingen grunn til bekymring så jeg målte ikke i baken. Men det gjorde jeg klokka 11, 38,9. (pannemålet nå før vi sto opp viste 37,3 men jeg vet bedre enn å stole på den nå. Har to digitale til å måle rektalt og de er enige)
Vi får se hvilken vei det svinger de neste timene, ser ikke bort fra at vi må ringe legen, men først skal vi spise frokost med ungene når alle har stått opp. (fastlegen tar ikke telefonen før ni uansett. Og dette drar jeg ikke på legevakta med, vi tar det på fastlegekontoret. Bare håper det ikke er han som dengang sa hun hadde sopp som har vakt. Hvem som helst av de andre!