Skravletråd juli 2016

Det ble sein middag på oss idag :) gubben disket opp med pannekaker :)
Som takk for at jeg overasket han og en kompis med kinobilletter til independence day :)
Så snill du er da

Må le litt av snuppa, på ferien hadde hun møtt en mulatt og hun er vant til at de som er mørkere i huden kan snakke og forstå arabisk så hun prøvde å snakke på arabisk til han enda han kun snakker norsk ;)
Utrolig hva ei på fire år greier å forstå, gikk vist fort tilbake til svensk/norsk ;)

Ja men det er jo i hvert fall bedre enn natten igår :o
Det er det så absolutt. Men nå hadde hun jo og en paracet i fra kl 19. Ny dose inatt i tre tiden regner jeg med om hun er våken. Var så deilig å ligge å se på ar hun faktisk sov. Hun trenger det virkelig.

Det må da ikke være problematisk sjalusi??

Da vi fikk mellomste var hun sjalu fordi vi hadde en fra før. Han var ikke spesielt sjalu. Da vi fikk yngste var det meget forbigående mild grad en dag sjalusi hos eldste og noen trekke til å ønske litt mer mamma-kontakt fra mellomste som vedvarer.

Ekte søskenkjærlighet har de absolutt alle tre
Jeg tror jeg er mest redd for at han skal "hate" babyen som plutselig tar all mammaens tid :( selvsagt TRENGER ikke sjalusien være negativ, men jeg innbiller meg i vårt fall at den blir det (han liker jo ikke dukker og er totalt uinteressert når jeg prater om lillesøster, viser UL-bilder mm...)
Forhåpentligvis tar jeg veldig feil! :)

Last edited:
Typisk at ting blir forskjøvet når man er på ferie.
Snakket nettopp med snuppa mi og hun virket ikke trøtt :o
Er jo litt sånn med besteforeldre :P
Lillegutt sov te farmor og farfar i helgen, da hadde han ikke sovnet før kl var over 21:30. Tror aldri han har sovnet så seint før :P
(Vi sa, " legg han nånn gang mellom 19 og 21" så de la han 21 ;))

Det ble sein middag på oss idag :) gubben disket opp med pannekaker :)
Som takk for at jeg overasket han og en kompis med kinobilletter til independence day :)
Det var jo snilt av deg!
Men hvordan disker man opp med pannekaker? :o eller er det et norsk uttrykk jeg ikke skjønner? :P

Er jo litt sånn med besteforeldre :P
Lillegutt sov te farmor og farfar i helgen, da hadde han ikke sovnet før kl var over 21:30. Tror aldri han har sovnet så seint før :P
(Vi sa, " legg han nånn gang mellom 19 og 21" så de la han 21 ;))
Så neste gang sier dere mellom 19-20? ;)

Joa blir jo gjerne sånn, men verre å endre rutinene igjen etterpå da. Men hun koser seg og bekkenløsningen min har blitt bedre, så nyter det frem til hun kommer hjem igjen

Så neste gang sier dere mellom 19-20? ;)

Joa blir jo gjerne sånn, men verre å endre rutinene igjen etterpå da. Men hun koser seg og bekkenløsningen min har blitt bedre, så nyter det frem til hun kommer hjem igjen
Han er utrolig enkel å ha å gjøre med guten vårres, legger vi han 21 så sover han til 8-8.30 og da går det greit å legge han 19.30 neste dag og vekke han kl 07 om vi ska i bhg. Men mulig det blir verre når han blir eldre? :o
Er jo uansett best å ha samme rutiner så det prøver vi på å ha :)
Bra du begynner å bli bedre i bekkenløsningen!!

Han er utrolig enkel å ha å gjøre med guten vårres, legger vi han 21 så sover han til 8-8.30 og da går det greit å legge han 19.30 neste dag og vekke han kl 07 om vi ska i bhg. Men mulig det blir verre når han blir eldre? :o
Er jo uansett best å ha samme rutiner så det prøver vi på å ha :)
Bra du begynner å bli bedre i bekkenløsningen!!
Snuppa var sånn før, men begynte å endre seg for ca et år siden, nå er det rutiner som gjelder, ellers blir hun ikke trøtt nok til å sove, må vekkes for bhg og blir trøtt og irritert der +++ ;)

Ja bra jeg blir bedre, bare synd at jeg ser hvor mye snuppa faktisk trigger bekkenløsningen :(

Det var jo snilt av deg!
Men hvordan disker man opp med pannekaker? :o eller er det et norsk uttrykk jeg ikke skjønner? :P
Haha her vasker vi jo opp, så når man i Norge disker opp med noe så lager man noe ;)
Aldri tenkt over den før.

Kjennes ut som det bygger seg opp til et smertehelvete i mellomgulvet igjen! Skal på UL av galle og lever, men det hjelper så lite når det sniker på meg sånn på natta. Kan jo håpe det ikke blir sånn, men det føles som sist :-/ Blæææ. Dagens klage...

Back
Topp