Jubel-tråd

Etter ei uke med elendig form og nesten uten søvn, har jeg endelig tatt igjen med 10,5t søvn!! Føler meg som et nytt og bedre menneske!
(Selv om ryggen verker og det kjennes ut som jeg har mensen! Lurer på om det er modning, eller om noe kanskje nærmer seg snart...!?)

Hurra for at Lille sov litt lenger i dag når hun var så urolig og måtte tas opp igjen, og legges på nytt 2t etter første legging Ble da lagt kl:21.00, og våknet kl:07.30
Pleier aldri, og sove lenger selv om hun tuller så dette var positiv overraskelse:)

Hurra før herlig gjensynsglede mellom mine 4 barn i dag når de 3 store kom hjem fra Faren etter 14 dager :p ❤️

Og hurra, for at jeg fikk avlastning med at 16 åringen min tok kveldsstellet på Minste i dag. Det var så deilig :D Jeg sliter meg i hel opp/ned trappene her hjemme :eek:

17e72ae808d2498586cbce13d468e83a

Lurer jeg også på hva er :)

Jeg lurer og, men kan vel trygt si at jeg ikke har fortjent noen siden jeg ikke har fått noen:p

Hvis dere ser over bildet bildet til de som skriver på forumet er det 1-5 stjerner. Med en gang jeg hadde skrevet 50 innlegg gikk jeg plutselig fra å ha 1 til 2 stjerner. Stjernene er vel et tegn på hvor aktiv man er på forumet tror jeg. Bilfrue og FruSolar har 3 mens Firsttimer har 4 stjerner. Eller er det bare på min babyverden-side det er sånn? :p

Hvis dere ser over bildet bildet til de som skriver på forumet er det 1-5 stjerner. Med en gang jeg hadde skrevet 50 innlegg gikk jeg plutselig fra å ha 1 til 2 stjerner. Stjernene er vel et tegn på hvor aktiv man er på forumet tror jeg. Bilfrue og FruSolar har 3 mens Firsttimer har 4 stjerner. Eller er det bare på min babyverden-side det er sånn? :p

Okei. Ser ikke noen stjerner i Appen :-) Sikkert derfor jeg ikke visste hva det var.. Takk for info :-)

Åh, bruker bare appen jeg også. Ser ikke stjerner. Hvor mange har jeg? ;)

Aha! Bruker bare app'en til iPhone og her er vi stjerneløs:p

Fikk uventa babyshower i går ❤️ Ble endel tårer da mine nærmeste venninner og kollegaer plutselig stod på trappa hos mamma. Jeg trodde vi bare var heldige som slapp å lage middag :) ImageUploadedByBV Forum1468361876.734237.jpg

Hadde siste dag på jobb på mandag, og i dag er permisjonen min offisielt startet :) 3 uker til termin :) Jubler over å slippe å gå på jobb, og til fastlege på lenge :D Bare en time hos fysio, en time på sykehuset og en time hos jordmor igjen før termin. Herlig etter en periode hvor jeg føler jeg jar løpt fra det ene til det andre uten å egentlig ha energi til det :)

Back
Topp