Det vil jeg også!Har for det meste sovet bare![]()
Har fartet altfor mye idag! Imorgen skal jeg til fysioterapeut og jordmor da så burde legge meg tidlig men ikke så tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg også!Har for det meste sovet bare![]()
Veldig ulike. At den gikk ned på vei til legevakta er fint. At den gikk så mye ned på så kort tid bort til avdelingen var rart.Jøss det var ulike målinger ja
Det høres jo veldig spesielt ut av det er såpass avvikende målinger! Hadde vel nærmest krevd måling med annet termometer!Tempen ble målt synkende når vi var der (ulike termometer, alle brukt i baken, skal vel ikke gi så avvikende målinger?)
38,9 hos legevakta. Og 37,5 eller noe sånn på barneavdelingen en kort spasertur over parkeringsplassen senere??
Uansett 39,7 igjen hjemme i kveld så jeg har gitt paracet og har legens velsignelse til å gi ibux. Kan det stemme at han sa 10 mg pr kilo? For barn 10-20 kilo skal ha 100 mg fire ganger i døgnet sier felleskatalogen, det er 5-10 mg pr kilo. Han sa enten 0,10 eller 10 mg pr kilo. Og 0,1 pr kilo. Altså 0,79 mg stemmer ikke med logikk når det er 20 mg i en ml. At hun derimot kan få 4 ml, altså 80 mg er mer logisk?
Vel. Jeg ga paracet i dag så finner jeg ut av det der dersom det blir aktuelt.
Det kom alrså noen dråper i sekstiden, og halv åtte fikk vi beskjed om at vi fikk reise hjem.
Følge med på bleier og tegn til forverring. Kontakte lege igjen om hun blir dårligere (etter min magefølelse) eller fortsatt har feber etter tre døgn. Halvannet er gått, vi håper det går over

Han sa ikke noe om hvor ofte, men det var snakk om evt supplement til paracet og tror egentlig bare kanskje en gang om dagen eller to. Ga paracet i kveld så ser vi hvordan det funker. Det var noe med ti han sa i alle fall, 0,10 eller 10. Og 0,10 stemmer ikke logisk.Det høres jo veldig spesielt ut av det er såpass avvikende målinger! Hadde vel nærmest krevd måling med annet termometer!
Vis vedlegget 186769
Spørs vel hvor ofte han mener hun kan ta også. Men 3-4 ml høres riktig ut om hun skal ha 2-3 ganger i løpet av døgnet og veier 8 kg!
Håper virkelig at hun blir bedre.
Håper det gikk fint?Venter på å ta blodprøver så jordmor blir fornøyd imorgen![]()
Gratulerer med detHurra! Har klart 270 innlegg til nå![]()
HahaDet er barnehag. Så jeg spør mannen "hvordan var det i barnehagen idag" haha![]()
Himmel og hav!Yes. Svigermor kom innom med bursdags gaver til frøkna. Det var ikke 2 men 8 gaverog 5 fra oldemor.
Blir litt varm et øyeblikk da jaTenk deg at du er ute og kjører.
I en busslomme du kjører forbi står en politibil.
Politibilen legger seg ut rett bak deg med fult blålys...
Nei, det var ikke meg den var på jakt etter, men begynte å lure et halvt øyeblikk
Eneste barne og olderbarnetHimmel og hav!![]()
Haha, så moroNå har vi sett bompibjørnene intron på svensk 40 gangerlille blir aldri lei heller. Å mor kan sangen utenatt nå
![]()
Stakkars lille39,6
Da er nok effekten av paracet over.
Og enda to timer og vel så det til hun kan få ny pille, knapt 6 timer siden sist, og det er tre ganger i døgnet, altså 8 timer.
Huff da!40.0
Håper det går bra med dere!Paracet fikk den ned til 38,4 på det beste før den skøyt opp til 40 da effekten gikk ut. Da ringte jeg legevakta, så her sitter jeg nå og venter på tur
Stakkars lillehvordan går det med henne nå?
Huff da!![]()
Ja, se mitt forrige svarHåper det går bra med dere!![]()
Spennende fyll du brukerVarierer for hver gang. I går hadde vi pizzasaus, ost, vårløk, strandaskinke, ananas, kylling(godt krydret) og cashew.
Tror det er eneste gangen på mange år jeg har spist noe med kylling som jeg faktisk syntes var godt, egentlig ikke så glad i kylling.![]()
Jippi, så deiligHurra ingen hodepine så langt i dag![]()