Aner ikkeEr det noe som "geocache" eller hva da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikkeEr det noe som "geocache" eller hva da?
Hahaha ser for meg at gubben går inn i nabons hage for å fange pokemonDet har min gjort også![]()
Kvalitetsting eller bare plastikk?Frøkna er det eneste barne og oldebarnettil jul fikk hun seriøst 30 gaver totalt av farmor og oldemor. Det var moro å kjøre hjem med fullstappa bil
![]()
På Android?Haha! Gubben har lasta ned pokemon go, så nå løper han rundt og fanger pokenen
"Skal bare ut en tur, kanskje det er en pokemon der" you do that.
Vi fikk masse klærKvalitetsting eller bare plastikk?
Uansett viktig å begrense seg.
Plutselig har de flere og da er det dumt at ei blir vant til såpass mye![]()
Greit å kunne ønske seg noe litt større også istedenfor masse greier
På Anroid jaPå Android?
Kanskje noe å ha etter lillebror kommer![]()
Ouch, må ha stort rom for å få plass til alt daVi fikk masse klærog leker. Store leker som tar sinnsykt mye plass
pluss en diger bamse
den satt forran haha.
Ser spennende ut da, og huff stakkars er det vanskelig å fange en pokemon?På Anroid jamen det er ikke den offisielle norske versjonen, gubben har litt problemer med den. Nå kom han furtende inn fordi han ikke fikk tak i en pokemon
![]()
Har for det meste sovet bareGod kveld![]()
Hatt en fin dag?
Men hin vil gi detTrenger ikke flere små gaver for det.
Snuppa får som regel klær av svigers når vi kommer og det er helt greit.
God kveldGod kveldlitt energi heldigvis
Godt å bli ferdig daWæææ. Har hatt dåp i helgen, og jeg er så sliten at jeg føler meg fyllesjuk, haha. Men dagen ble knallAlle hatt en fin helg?
Tempen ble målt synkende når vi var der (ulike termometer, alle brukt i baken, skal vel ikke gi så avvikende målinger?)Håper det har kommet noen dråper nå så dere får reist hjem.
Hva sier dem om temperaturen da?
Så bra den ble detWæææ. Har hatt dåp i helgen, og jeg er så sliten at jeg føler meg fyllesjuk, haha. Men dagen ble knallAlle hatt en fin helg?
Jøss det var ulike målinger jaTempen ble målt synkende når vi var der (ulike termometer, alle brukt i baken, skal vel ikke gi så avvikende målinger?)
38,9 hos legevakta. Og 37,5 eller noe sånn på barneavdelingen en kort spasertur over parkeringsplassen senere??
Uansett 39,7 igjen hjemme i kveld så jeg har gitt paracet og har legens velsignelse til å gi ibux. Kan det stemme at han sa 10 mg pr kilo? For barn 10-20 kilo skal ha 100 mg fire ganger i døgnet sier felleskatalogen, det er 5-10 mg pr kilo. Han sa enten 0,10 eller 10 mg pr kilo. Og 0,1 pr kilo. Altså 0,79 mg stemmer ikke med logikk når det er 20 mg i en ml. At hun derimot kan få 4 ml, altså 80 mg er mer logisk?
Vel. Jeg ga paracet i dag så finner jeg ut av det der dersom det blir aktuelt.
Det kom alrså noen dråper i sekstiden, og halv åtte fikk vi beskjed om at vi fikk reise hjem.
Følge med på bleier og tegn til forverring. Kontakte lege igjen om hun blir dårligere (etter min magefølelse) eller fortsatt har feber etter tre døgn. Halvannet er gått, vi håper det går over