Skravletråd juli 2016

Frøkna er det eneste barne og oldebarnet :p til jul fikk hun seriøst 30 gaver totalt av farmor og oldemor. Det var moro å kjøre hjem med fullstappa bil :p
Kvalitetsting eller bare plastikk?
Uansett viktig å begrense seg.
Plutselig har de flere og da er det dumt at ei blir vant til såpass mye ;)

Greit å kunne ønske seg noe litt større også istedenfor masse greier

Haha! Gubben har lasta ned pokemon go, så nå løper han rundt og fanger pokenen :p
"Skal bare ut en tur, kanskje det er en pokemon der" you do that.
På Android?
Kanskje noe å ha etter lillebror kommer ;)

Kvalitetsting eller bare plastikk?
Uansett viktig å begrense seg.
Plutselig har de flere og da er det dumt at ei blir vant til såpass mye ;)

Greit å kunne ønske seg noe litt større også istedenfor masse greier
Vi fikk masse klær :p og leker. Store leker som tar sinnsykt mye plass :p pluss en diger bamse :p den satt forran haha.

På Android?
Kanskje noe å ha etter lillebror kommer ;)
På Anroid ja :) men det er ikke den offisielle norske versjonen, gubben har litt problemer med den. Nå kom han furtende inn fordi han ikke fikk tak i en pokemon :p

Wæææ. Har hatt dåp i helgen, og jeg er så sliten at jeg føler meg fyllesjuk, haha. Men dagen ble knall :-) Alle hatt en fin helg?

På Anroid ja :) men det er ikke den offisielle norske versjonen, gubben har litt problemer med den. Nå kom han furtende inn fordi han ikke fikk tak i en pokemon :p
Ser spennende ut da, og huff stakkars er det vanskelig å fange en pokemon?

Håper det har kommet noen dråper nå så dere får reist hjem.

Hva sier dem om temperaturen da?
Tempen ble målt synkende når vi var der (ulike termometer, alle brukt i baken, skal vel ikke gi så avvikende målinger?)

38,9 hos legevakta. Og 37,5 eller noe sånn på barneavdelingen en kort spasertur over parkeringsplassen senere??

Uansett 39,7 igjen hjemme i kveld så jeg har gitt paracet og har legens velsignelse til å gi ibux. Kan det stemme at han sa 10 mg pr kilo? For barn 10-20 kilo skal ha 100 mg fire ganger i døgnet sier felleskatalogen, det er 5-10 mg pr kilo. Han sa enten 0,10 eller 10 mg pr kilo. Og 0,1 pr kilo. Altså 0,79 mg stemmer ikke med logikk når det er 20 mg i en ml. At hun derimot kan få 4 ml, altså 80 mg er mer logisk?

Vel. Jeg ga paracet i dag så finner jeg ut av det der dersom det blir aktuelt.

Det kom alrså noen dråper i sekstiden, og halv åtte fikk vi beskjed om at vi fikk reise hjem.

Følge med på bleier og tegn til forverring. Kontakte lege igjen om hun blir dårligere (etter min magefølelse) eller fortsatt har feber etter tre døgn. Halvannet er gått, vi håper det går over

Tempen ble målt synkende når vi var der (ulike termometer, alle brukt i baken, skal vel ikke gi så avvikende målinger?)

38,9 hos legevakta. Og 37,5 eller noe sånn på barneavdelingen en kort spasertur over parkeringsplassen senere??

Uansett 39,7 igjen hjemme i kveld så jeg har gitt paracet og har legens velsignelse til å gi ibux. Kan det stemme at han sa 10 mg pr kilo? For barn 10-20 kilo skal ha 100 mg fire ganger i døgnet sier felleskatalogen, det er 5-10 mg pr kilo. Han sa enten 0,10 eller 10 mg pr kilo. Og 0,1 pr kilo. Altså 0,79 mg stemmer ikke med logikk når det er 20 mg i en ml. At hun derimot kan få 4 ml, altså 80 mg er mer logisk?

Vel. Jeg ga paracet i dag så finner jeg ut av det der dersom det blir aktuelt.

Det kom alrså noen dråper i sekstiden, og halv åtte fikk vi beskjed om at vi fikk reise hjem.

Følge med på bleier og tegn til forverring. Kontakte lege igjen om hun blir dårligere (etter min magefølelse) eller fortsatt har feber etter tre døgn. Halvannet er gått, vi håper det går over
Jøss det var ulike målinger ja

Back
Topp