Skravletråd juli 2016

Begynte å bli varm igjen for et par timer siden og pannemålet viser nå 38 igjen så jeg antar 39 når vi står opp. Får vurdere formen, jeg medisinerer ikke gradestokken, men formen. Og litt mer på natt for søvn. I retrospektiv ser jeg at hun burde fått ny stikkpille i tretiden for trolig bedre søvn, men hun lider ingen nød, hun kan sove på puppen hele dagen.

Dumt for meg at det er hviledag i tdf...

Bleien var tørr da jeg la meg, en liten tskje urin, men nå er den fuktig, heldigvis. Det må vi følge med på i dag.
Hvordan er hun idag da? :)

Ok, men da er du på bedringens vei i hvert fall ;)
Har det veldig bra.
Hoster en del fremdeles.
Hadde et enormt overskudd av energi på dag 3 og 4 og var i gang fra morgen til kveld.
I dag kjenner jeg at jeg tok litt for mye i i går.
Er litt støl og litt tettere i brystet, men vil ikke kalle meg syk

Ja de 3 ukene gikk fort :o

Oh yes, hos dem er det første mann til mølla, likevel så skriver folk seg opp med kulepen når ferie skjema er hengt opp :p
Så er det en der som skal ha ferie i 5 uker, men hun skal jobbe når det regner da :p
Er vel sikkert så de ikke skal kunne viske ut ferieønskene det da ;)
Men når ska det regne da? :o

Jeg ønsker meg ferie... Noe så veldig og

Hvordan er hun idag da? :)
Fuktig bleie i morges, 39,3

Ble til fuktig bleie 39,7 og paracet et par timer senere.

Gjorde seg ut, uten p ha tisset enda en time senere, da 38,8

Hengt på puppen siden. Sovner. Våkner og drikker. Sovner

Av og til ønsker jeg at puppene hadde målestrekk, så visste jeg hvor mye hun hadde drukket...

Oi oi, jeg har jo vært bort fra forumet i juni så har ikke fulgt med på hva som sker, og her har det skjedd ting! :D
Når kom han? Var det mange uker før? :) håper fødsel gikk, og barseltiden går, bra! :) ❤️
Søta boots!!
16.juni :) 10 dager før :)
Styrtfødsel igjen :p 20 min fra 4-5 cm til han var ute
Koser meg i barseltiden ❤️ han er så perfekt og jeg så forelsket ❤️

Back
Topp