Så herligGod morgenvi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05
woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker
![]()
Planer i ferien da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligGod morgenvi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05
woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker
![]()
Å ja!Nei, det er forkjølelse.. Hoste og snørrtypisk bhgstart
![]()
Hvordan er hun idag da?Begynte å bli varm igjen for et par timer siden og pannemålet viser nå 38 igjen så jeg antar 39 når vi står opp. Får vurdere formen, jeg medisinerer ikke gradestokken, men formen. Og litt mer på natt for søvn. I retrospektiv ser jeg at hun burde fått ny stikkpille i tretiden for trolig bedre søvn, men hun lider ingen nød, hun kan sove på puppen hele dagen.
Dumt for meg at det er hviledag i tdf...
Bleien var tørr da jeg la meg, en liten tskje urin, men nå er den fuktig, heldigvis. Det må vi følge med på i dag.
Har det veldig bra.Ok, men da er du på bedringens vei i hvert fall![]()
God morgenGod morgen jenter
Straks klar for jobb.,
Å ja!går det bra i bhg nå?
Er vel sikkert så de ikke skal kunne viske ut ferieønskene det daJa de 3 ukene gikk fort
Oh yes, hos dem er det første mann til mølla, likevel så skriver folk seg opp med kulepen når ferie skjema er hengt opp
Så er det en der som skal ha ferie i 5 uker, men hun skal jobbe når det regner da![]()
Ha ei god vakt på jobb![]()
God morgen
Ha en super dag på jobb!
Her er det første dag på jobb etter ferie![]()
Lite unger?Takk takkHar vært en rolig dag til nå..
Godt formen er grei nk daTakk for det. Det trengs visst.
Hun er i grei nok form da. Bare mye feber
Fuktig bleie i morges, 39,3Hvordan er hun idag da?![]()
Når skal du ha ferie?Jeg ønsker meg ferie... Noe så veldig og
Jeg ønsker meg ferie... Noe så veldig og
16.juniOi oi, jeg har jo vært bort fra forumet i juni så har ikke fulgt med på hva som sker, og her har det skjedd ting!
Når kom han? Var det mange uker før?håper fødsel gikk, og barseltiden går, bra!
![]()
Søta boots!!