Ha en fin dag på jobbSkal på jobb senere idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag på jobbSkal på jobb senere idag![]()
Takk!Kos deg hos jordmor og på båttur
Jeg skal innom apoteket og da tak i babybox ❤![]()
Håper dere blir i bedre form <3Sitte med en varm baby på puppen.
Forsøke å spise litt et par ganger selv.
Lite andre planer
Heldigvis bare hun som er syk, jeg har mye mer utholdenhet og tålmodighet med en syk baby når jeg selv er friskHåper dere blir i bedre form <3
Huff ikke helt nede der hvor man vil daEn time senere, da skal den være absorbert og i effekt
38,8
(målt pga behov for bleieskift. Ikke tisset i bleien, men bæsjet seg ut)
Genialt med tøybleier, jeg sjekket innlegget fra undersiden, helt tørt. Ikke tiss
Ja er detTakk!
Gøy med babybox![]()
Nei. Er ikke det.Huff ikke helt nede der hvor man vil da![]()
Nei lite annet valg enn paracet også ringe eventuelt legevakt om den blir mye høyere til kvelden som jo er risikoen, utrolig kjedelig når hun da ikke responderer bedre nå.Nei. Er ikke det.
Også er hun jo så lita at vi kan ikke kombinere med ibux, som ellers er løsningen når feberen er stri.
Nå er jo ikke feber i seg selv farlig, og hun er ellers i grei form. Men jeg skulle gjerne sett at hun responderer bedre på paracet
Ja, også misliker jeg at det infrarøde pannetermometeret vi har ikke funker på henne, og har forhandlet meg frem til å kontrollere rektalt på eldstemann neste gang han er syk.
Det viste 37,5, rektalt 39,7
Det viste 36,7, rektalt 38,8
I går viste det stort sett 37,7-38 når hun var 39
Men kan ikke pannetermometer ofte vise en grad feil?Nei. Er ikke det.
Også er hun jo så lita at vi kan ikke kombinere med ibux, som ellers er løsningen når feberen er stri.
Nå er jo ikke feber i seg selv farlig, og hun er ellers i grei form. Men jeg skulle gjerne sett at hun responderer bedre på paracet
Ja, også misliker jeg at det infrarøde pannetermometeret vi har ikke funker på henne, og har forhandlet meg frem til å kontrollere rektalt på eldstemann neste gang han er syk.
Det viste 37,5, rektalt 39,7
Det viste 36,7, rektalt 38,8
I går viste det stort sett 37,7-38 når hun var 39
Den gikk heldigvis ikke særlig opp i går kveld, litt opp. Men ikke høyere enn formiddagen. Den bare hadde gått ned i mellomtiden (uten paracet)Nei lite annet valg enn paracet også ringe eventuelt legevakt om den blir mye høyere til kvelden som jo er risikoen, utrolig kjedelig når hun da ikke responderer bedre nå.
Og høres ikke helt bra ut med termometeret!![]()
Men kan ikke pannetermometer ofte vise en grad feil?
Tusen takkHa en fin dag på jobb![]()
Ja alltid vært dyrtHerreguuud så dyre dyreparken billettene varhar det alltid vært så dyrt? Har ikke vært der på mange år! Men 419kr tror jeg det kosta pr pers. Lille kommer jo gratis inn siden hun er så liten. Men djeeez for noen priser
![]()
UFF daDette går ikke helt rett vei
Paracet gitt.![]()
Så får vi håpe den går ned.
Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.
Rydde hus herGod morgen
Hva skal dere i dag da?
Jeg skal til jordmor også på båttur![]()
Takk for det. Det trengs visst.UFF da
God bedring fortsatt
Var døden nær dag en
Kolles er formen din forresten?
Pakket mobilen og batteriet inn i hver sin bleie og lot den ligge i 3 dager.Hvilket triks var det??![]()
Stakkars lille.Dette går ikke helt rett vei
Paracet gitt.![]()
Så får vi håpe den går ned.
Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.
Ok, men da er du på bedringens vei i hvert fallVar døden nær dag en
Mye bedre dag 2
Topp dag 3 og 4
Oi jeg tokk litt for mye i på dag 3 og 4 på dag 5![]()