Skravletråd juli 2016

Sånn går jo ikke

Vi sender inn ønsker til ledelsen og går det så får vi. De av oss som avtaler internt med andre at vi vikarierer for hverandre, får så godt som alltid godkjent ;-)
Det er sånn de egentlig har det! Men så skriver folk med kulepenn når skjema er hengt opp og tror det er godkjent.

Ja jeg er helt i sjokk. Alarmen til mannen ringte 5, ingen barn i senga, men 5 min senere stod hun i senga si, hoppet og ropte på pappa :p
Haha dumme alarm! ;)
Men herlig da :)

Det er sånn de egentlig har det! Men så skriver folk med kulepenn når skjema er hengt opp og tror det er godkjent.
Vi sender på epost.

Som plottes i et regneark.

Eller to

Vi er da ikke regnskapsfolk for ingenting ;-)

Så et for regnskap og et for lønn. Med oversikt over hvem som et vikar for hvem på alle kundene

Lettere med spenningshodepine :(
Utrolig kjedelig når det er pga hormoner for lite å få gjort, håper det blir bedre!
Tusen takk :) en har en tro på at det blir bedre i løpet av noen uker :)

Vi sender på epost.

Som plottes i et regneark.

Eller to

Vi er da ikke regnskapsfolk for ingenting ;-)

Så et for regnskap og et for lønn. Med oversikt over hvem som et vikar for hvem på alle kundene
Her så skriver de opp så tar sjefene å ordner skjema etter ønsker, som jeg har skjønt det :)
Mye knot på den jobben til mannen. Folk vil ha syke barn dager når kattene er syke og vil jobbe samtidig med bestevennene sine :p

Herreguuud så dyre dyreparken billettene var :o har det alltid vært så dyrt? Har ikke vært der på mange år! Men 419kr tror jeg det kosta pr pers. Lille kommer jo gratis inn siden hun er så liten. Men djeeez for noen priser :o

Dette går ikke helt rett vei

Paracet gitt.
d242d23a314145e9ad374cc70c3a26b4

Så får vi håpe den går ned.

Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.

Herreguuud så dyre dyreparken billettene var :o har det alltid vært så dyrt? Har ikke vært der på mange år! Men 419kr tror jeg det kosta pr pers. Lille kommer jo gratis inn siden hun er så liten. Men djeeez for noen priser :o
Huff! Trengte ikke å vite det :o
Altfor dyrt!

Det skal bli deilig kan jeg tenke meg :D
Noen planer da?
Vi skal til Arendal en uke, på veien hjem blir det ett par dager i Tønsberg hos mamma :) så skal vi stort sett være hjemme og farte litt hit og dit på dagsbesøk.

Dette går ikke helt rett vei

Paracet gitt.
d242d23a314145e9ad374cc70c3a26b4

Så får vi håpe den går ned.

Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.
Huff, stakkars :(

Back
Topp