Ha ei god vakt på jobbGoood morgen!
Første dag på jobb igjen idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ei god vakt på jobbGoood morgen!
Det er sånn de egentlig har det! Men så skriver folk med kulepenn når skjema er hengt opp og tror det er godkjent.Sånn går jo ikke
Vi sender inn ønsker til ledelsen og går det så får vi. De av oss som avtaler internt med andre at vi vikarierer for hverandre, får så godt som alltid godkjent ;-)
Skal på jobb senere idagGod morgen
Hva skal dere i dag da?
Jeg skal til jordmor også på båttur![]()
Ja jeg er helt i sjokk. Alarmen til mannen ringte 5, ingen barn i senga, men 5 min senere stod hun i senga si, hoppet og ropte på pappaUtrolig bra at hun sov såpass lenge i egen seng![]()
Haha dumme alarm!Ja jeg er helt i sjokk. Alarmen til mannen ringte 5, ingen barn i senga, men 5 min senere stod hun i senga si, hoppet og ropte på pappa![]()
Vi sender på epost.Det er sånn de egentlig har det! Men så skriver folk med kulepenn når skjema er hengt opp og tror det er godkjent.
Tusen takkLettere med spenningshodepine
Utrolig kjedelig når det er pga hormoner for lite å få gjort, håper det blir bedre!
Så deilighåper det smakte!
God morgen thalizGod morgenvi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05
woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker
![]()
Kos deg på jobbGod morgen jenter
Straks klar for jobb.,
God morgenGoood morgen!
Til fredag så har den alarmen ringt for siste gangHaha dumme alarm!![]()
Men herlig da![]()
Her så skriver de opp så tar sjefene å ordner skjema etter ønsker, som jeg har skjønt detVi sender på epost.
Som plottes i et regneark.
Eller to
Vi er da ikke regnskapsfolk for ingenting ;-)
Så et for regnskap og et for lønn. Med oversikt over hvem som et vikar for hvem på alle kundene
God morgen KenguGod morgen thaliz
Det skal bli deilig kan jeg tenke megTil fredag så har den alarmen ringt for siste gangfor da har han ferie i 4 uker
![]()
Huff! Trengte ikke å vite detHerreguuud så dyre dyreparken billettene varhar det alltid vært så dyrt? Har ikke vært der på mange år! Men 419kr tror jeg det kosta pr pers. Lille kommer jo gratis inn siden hun er så liten. Men djeeez for noen priser
![]()
Vi skal til Arendal en uke, på veien hjem blir det ett par dager i Tønsberg hos mammaDet skal bli deilig kan jeg tenke meg![]()
Noen planer da?
Huff, stakkarsDette går ikke helt rett vei
Paracet gitt.![]()
Så får vi håpe den går ned.
Den gjorde det i går kveld, hun ble feberfri av paracet i går kveld, frem til den kom tilbake i tretiden i natt når paraceten ikke lenger virket.