Skravletråd juli 2016

Trampoline var moro! Gubben måtte vise noen skills, det ble en litt skeiv salto :o men hey, still got it ;)

Usch forkjølelse er ikke noe gøy, den slimhosten hadde vi i starten av juni, pågikk i 2 uker :o
God bedring til F :) håper ikke du og mannen blir smitta da.

Hehe, artig :p
Takk, håper det går over snart :)

Blir jo en krig når ferien skal fordeles da!:P
Her er det heldigvis ikke sånn:) det går i tur og orden ettersom hvordan man hadde ferie i fjor:)
Så smart å ha det sånn :) de på jobben til gubben er som en flokk med unger til tider "meg først meg først" :p

Så smart å ha det sånn :) de på jobben til gubben er som en flokk med unger til tider "meg først meg først" :p
Sånn går jo ikke

Vi sender inn ønsker til ledelsen og går det så får vi. De av oss som avtaler internt med andre at vi vikarierer for hverandre, får så godt som alltid godkjent ;-)

God morgen :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg skal til jordmor også på båttur :)

Vi er hjemme!!
Åpen retur, satser på å ikke trenge den.
Så nå ligger jeg på sofaen med ei sovedukke ved siden av meg og en forferdelig brystspreng. Men jeg er hjemme!
Velkommen hjem ;)

God morgen :) vi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05 :o woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker :D
Utrolig bra at hun sov såpass lenge i egen seng :D

God morgen :)
Hva skal dere i dag da?
Jeg skal til jordmor også på båttur :)
Sitte med en varm baby på puppen.

Forsøke å spise litt et par ganger selv.

Lite andre planer

De siste ukene har jeg hatt mye hodepine. Sitter rett over tinningen. Leste at noen sliter med hodepine i starten av et svangerskap pga mye hormoner
Lettere med spenningshodepine :(
Utrolig kjedelig når det er pga hormoner for lite å få gjort, håper det blir bedre!

Back
Topp