Velkommen hjemVi er hjemme!!
Åpen retur, satser på å ikke trenge den.
Så nå ligger jeg på sofaen med ei sovedukke ved siden av meg og en forferdelig brystspreng. Men jeg er hjemme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hjemVi er hjemme!!
Åpen retur, satser på å ikke trenge den.
Så nå ligger jeg på sofaen med ei sovedukke ved siden av meg og en forferdelig brystspreng. Men jeg er hjemme!
Å ta ut batteriet og legge det og telefonen i en bleie, visstnok.Hvilket triks var det??![]()
Så gøy daOg google Gdansk....Forbereder meg til Polen-tur på tirsdag..![]()
God morgenGod morgenvi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05
woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker
![]()
Hehe, fant svaret jaÅ ta ut batteriet og legge det og telefonen i en bleie, visstnok.
Har ikke hatt telefoner jeg kan ta ut batteriet på på noen år, men til gjengjeld skal de være vanntett
(men du kommer vel til det svaret før du kommer til dette)
Tøft å starte så tidlig.God morgen
Tidlig oppe jeg også, første dag på jobb etter ferien...
Blir godt med ferie på mannen![]()
Nei er ferien over for deg alleredeGod morgen
Tidlig oppe jeg også, første dag på jobb etter ferien...
Blir godt med ferie på mannen![]()
Nei, ingen ferie sammenTøft å starte så tidlig.
Har dere ikke noe ferie sammen i år?
Jeg vet, 3 uker går altfor fort!!Nei er ferien over for deg alleredegikk ikke du nettopp på ferie?
Haha han teller ned dager, det dumme er at alle på hans avd skal ha ferie samtidigså gubben holdt på å måtte flytte ferien sin
han sa "jeg skrev meg opp først så nei"
Ja de 3 ukene gikk fortJeg vet, 3 uker går altfor fort!!
Bra han slapp å flytte ferien! Første mann til mølla hos han?![]()
De siste ukene har jeg hatt mye hodepine. Sitter rett over tinningen. Leste at noen sliter med hodepine i starten av et svangerskap pga mye hormonerSpenningshodepine?
God morgenSlapper av i sofa
Du da?
Blir jo en krig når ferien skal fordeles da!Ja de 3 ukene gikk fort
Oh yes, hos dem er det første mann til mølla, likevel så skriver folk seg opp med kulepen når ferie skjema er hengt opp
Så er det en der som skal ha ferie i 5 uker, men hun skal jobbe når det regner da![]()
God morgenGod morgenakkurat stått opp nå. Sovet godt?
Så braGod morgen
Sovet helt perfekt!
Å neier det ille? Dvs oppkast og feber? Eller mer forkjølelse?