Skravletråd juli 2016

God morgen :) vi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05 :o woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker :D

Hvilket triks var det??:)
Å ta ut batteriet og legge det og telefonen i en bleie, visstnok.

Har ikke hatt telefoner jeg kan ta ut batteriet på på noen år, men til gjengjeld skal de være vanntett

(men du kommer vel til det svaret før du kommer til dette)

God morgen :) vi er oppe tidlig som alltid, meen frøkna sov i egen seng fra 20-05 :o woop woop! Denne uka er siste arb uke for mannen før han har ferie i 4 uker :D
God morgen:D
Tidlig oppe jeg også, første dag på jobb etter ferien...
Blir godt med ferie på mannen❤️

Å ta ut batteriet og legge det og telefonen i en bleie, visstnok.

Har ikke hatt telefoner jeg kan ta ut batteriet på på noen år, men til gjengjeld skal de være vanntett

(men du kommer vel til det svaret før du kommer til dette)
Hehe, fant svaret ja:P
Lurt, aldri testet.. Men heller aldri opplevd våt telefon:)

Tøft å starte så tidlig.

Har dere ikke noe ferie sammen i år?

Nei er ferien over for deg allerede :o gikk ikke du nettopp på ferie? :p

Haha han teller ned dager, det dumme er at alle på hans avd skal ha ferie samtidig :p så gubben holdt på å måtte flytte ferien sin :o han sa "jeg skrev meg opp først så nei"

Nei er ferien over for deg allerede :o gikk ikke du nettopp på ferie? :p

Haha han teller ned dager, det dumme er at alle på hans avd skal ha ferie samtidig :p så gubben holdt på å måtte flytte ferien sin :o han sa "jeg skrev meg opp først så nei"
Jeg vet, 3 uker går altfor fort!!:eek::P
Bra han slapp å flytte ferien! Første mann til mølla hos han?:)

Jeg vet, 3 uker går altfor fort!!:eek::P
Bra han slapp å flytte ferien! Første mann til mølla hos han?:)
Ja de 3 ukene gikk fort :o

Oh yes, hos dem er det første mann til mølla, likevel så skriver folk seg opp med kulepen når ferie skjema er hengt opp :p
Så er det en der som skal ha ferie i 5 uker, men hun skal jobbe når det regner da :p

Spenningshodepine?
De siste ukene har jeg hatt mye hodepine. Sitter rett over tinningen. Leste at noen sliter med hodepine i starten av et svangerskap pga mye hormoner

Ja de 3 ukene gikk fort :o

Oh yes, hos dem er det første mann til mølla, likevel så skriver folk seg opp med kulepen når ferie skjema er hengt opp :p
Så er det en der som skal ha ferie i 5 uker, men hun skal jobbe når det regner da :p
Blir jo en krig når ferien skal fordeles da!:P
Her er det heldigvis ikke sånn:) det går i tur og orden ettersom hvordan man hadde ferie i fjor:)

Back
Topp