Det så ikke dumt utTok meg en liten spasertur mens Lille U sov, jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så ikke dumt utTok meg en liten spasertur mens Lille U sov, jeg
![]()
Aah. Kan man det med den da?Hensvik fra ikea, men det viktigste er at man kan ta av ene siden så vi kan lage en type bed side crib![]()
Haha den var litt morro daSer på basseng og måtte le av ene tilbakemeldingen..
Pro: Veldig bra hvis du liker å bade.
Kontra: Dårlig hvis du hater vann.
Hva ble det til?Sitter og lurer på om jeg skal ta en skogstur i solen![]()
Godt det daJa heldigvis![]()
Det var en god tur. Imponert over meg selv med tanke på astmaenKos deg på tur![]()
Ser herlig utTok meg en liten spasertur mens Lille U sov, jeg
![]()
Føles det godt da?Klissvåt i håret, men i varme klær. Fjelltur i striregn godt overstått. Påtur til mamma og pappa for middag med familien.og jenta får leke med søskenbarna sine
![]()
Ja den skal man kunne ta av ene sidenAah. Kan man det med den da?![]()
Det ble 4,3 kmHva ble det til?
Føles deiligFøles det godt da?![]()
Bra det daJa den skal man kunne ta av ene siden![]()
Så deilig daTok meg en liten spasertur mens Lille U sov, jeg
![]()
Håper det holder seg sånn og ikke blir verreFormen er grei. Sover på fanget mitt nå etter amming. 39 er jo uten tvil feber, ikke bare sånn "litt for varm, 38", det er helt klart feber. Men ikke veldig syk, heldigvis.
Sprek du erKlissvåt i håret, men i varme klær. Fjelltur i striregn godt overstått. Påtur til mamma og pappa for middag med familien.og jenta får leke med søskenbarna sine
![]()
Merket du ikke noe til den?Det var en god tur. Imponert over meg selv med tanke på astmaen
Gikk du langt?Tok meg en liten spasertur mens Lille U sov, jeg
![]()
Kos dereKlissvåt i håret, men i varme klær. Fjelltur i striregn godt overstått. Påtur til mamma og pappa for middag med familien.og jenta får leke med søskenbarna sine
![]()