Godt han er såpass stor at dere kan få sovet lengre om dere vil daNei ikke ille. Hun er flink til å sove ;-)
Storebror stod opp 6.30, men våknet 06....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt han er såpass stor at dere kan få sovet lengre om dere vil daNei ikke ille. Hun er flink til å sove ;-)
Storebror stod opp 6.30, men våknet 06....
God ferieNå blir det nok noen stille dager fra meg en stund. Ferie![]()
Ja det er det.. Heldigvis lite plaget til vanlig. Til vanlig er det kun hvis jeg glemmer å bytte linsene mine og de irriterer øynene.Hodepine er skikkelig plagsomt![]()
Jepp! Satser på roligere netter nå da. (Tør vel egentlig ikke å håpe på det, men..)
Huff dagod bedring til lille F!
God morgenidag sov frøkna heeelt til 7
tror gårsdagens festligheter gjorde noe med nattesøvnen
![]()
Sover han ennåGod morgen!
Her sover F fremdeleshar vært mye våken inatt og hosta
Hvilke festligheter hadde dere?![]()
Sover han ennåwooow
her så våkner J 5-6
haha så idag sov vi "lenge"
Vi var på Gjøvik i går og besøkte diverse familiefikk unnagjort 2 besøk
på det siste besøket var det trampoline
gjett om det ble kaos da vi skulle hjem
hun ble så sinna
![]()
Deilig vil jeg troEndelig hjemme i sofaen![]()
God morgenGod morgen. Her sov mini helt til 05.30 idag som er sensasjon hva han har gjort siste uken
.
Må være herlig å være lite plagetJa det er det.. Heldigvis lite plaget til vanlig. Til vanlig er det kun hvis jeg glemmer å bytte linsene mine og de irriterer øynene.
God morgenGod morgenidag sov frøkna heeelt til 7
tror gårsdagens festligheter gjorde noe med nattesøvnen
![]()
Trampoline var moro! Gubben måtte vise noen skills, det ble en litt skeiv saltoHahah, hørtes gøy ut dahar vi ikke prøvd enda
Her var vi på hyttebesøk hos svigers igår, så vi var seint hjemme.. Pluss at han er blitt forkjøla, så han snufser og har en ekkel slimete hoste. Måtte ha han oppi senga med meg inatt, siden han var så urolig..
Vet ikke hvor lenge han bør få ligge da, men..![]()
God morgen søtaGod morgen
Hurra for sovende snuppe!