Hun var eneste ledig og det er sjelden det blir ledige her av leger. Venta 6mnd sistMen om du har funnet en ny du liker litt bedre enn noen annen kan du jo bytte til denne? Er jo lov å bytte 2 ggr i året (utenom flytting)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var eneste ledig og det er sjelden det blir ledige her av leger. Venta 6mnd sistMen om du har funnet en ny du liker litt bedre enn noen annen kan du jo bytte til denne? Er jo lov å bytte 2 ggr i året (utenom flytting)![]()
Håper detså kjipt. Da får vi håpe du får komme inn tidlig isteden!
Skjønner den. Første ungen?Ja, sier ikke nei takk til ei som sover :-OMen blir så fort usikker når flere kommenterer. Men da skal jeg klappe meg på skulderen, og fortelle meg selv at jeg ikke gjør noe galt
![]()
Hehe. Jeg kjøpte en kjempegod wokblanding på kiwi. Med chili ida skal jeg sjekke der! Jeg elsker strimlet biff og grønnsaker! Spørsmålet er om det blir like godt når man lager det selv
![]()
Og var i lekeparken med jenta og søskenbarna hennes fra 12-3. Begynte en time tidligere på jobb og. Så 3 gikk jeg over fra lekeparken og starta (10 meter over veien fra hverandre)Usj da...
Nei, bor i Sverige og snuppa skulle på ferie med familien min.Å er ikke du i Norge?
Greit å få ordnet leiligheten litt, skulle egentlig ha ordnet her i dag jeg også men har ikke orket
Det hadde jeg ikke fått med meg.Nei, bor i Sverige og snuppa skulle på ferie med familien min.
De reiser mot Kristiansand imorgen
Går sakte men hadde hvert deilig å bli ferdig fort også
Bor heldigvis kun to timer unna og lett for begge å møtes i töckfors som blir ca halvveis, da får de også shoppetDet hadde jeg ikke fått med meg.
Men deilig for henne å kunne besøke familien sin også, selv om det sikkert ikke føles like greit for deg.
Alltid deilig å bli ferdig.
Gleder meg til jeg blir frisk slik at det går litt fortere her
Den er heldigvis mye bedre enn i går.Bor heldigvis kun to timer unna og lett for begge å møtes i töckfors som blir ca halvveis, da får de også shoppet
Men godt hun får hvert der, nå for begge to siden jeg sliter med vonde kynnere og bekkenløsning så får hun hvert mye mer aktiv der
Hvordan er egentlig formen idag?
Håper du leika syk!Mannen og de eldste er på kino, Lille U sover.
Skal jeg
1. Slenge meg på sofaen og "leke" syk
2. Gjøre husarbeid
Det ble en mellom ting.Håper du leika syk!![]()
ÅhHun var eneste ledig og det er sjelden det blir ledige her av leger. Venta 6mnd sist
Er greit med en rydding bland leiker iblandGod dag damer nå er snuppa i Norge og jeg må snart da ordnet leiligheten!
Går igjennom rommet til snuppa også for leker som ikke trenger å være der![]()
Det er som regel ikke goda netter når man er syk, derfor jeg ikke skrev "god"God, og god natts søvn, våknet uttallige ganger av at jeg hostet og måtte på do.....
Bare jeg som leste litt fort daDet er som regel ikke goda netter når man er syk, derfor jeg ikke skrev "god"men de pleier å hjelpe allikevel
![]()
Takk! Det gjorde jeg virkeligHerlig så det utkos deg!
Det var det absolutt! Må nyte de stille stunderSå deilig![]()
Hvor hadde du gjort av han da?...nei nå kjeder jeg meg uten ungen.. Haha![]()
Jepp! Satser på roligere netter nå da. (Tør vel egentlig ikke å håpe på det, men..)Hurra for det![]()
Hva har du spist?Takk! Det gjorde jeg virkelig![]()